Translate

Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008

'Επτά αλήθειες

Παιχνίδι.

~.~.~


~.~.~

Η Αγαπημένη φίλη του blog μου 'Ερατώ με προσκάλεσε σε αυτό το παιχνίδι.

Οι κανόνες του παιχνιδιού:
Βάλε Link (σύνδεση) προς το άτομο που σε έκανε tag.
Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες.
Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους.
Ειδοποίησε τους ότι του έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.


Ξεκινάω!




Αλήθεια 1η


Παρ'όλο που είμαι γενικότερα ξενερωμένος με την κοινωνία και την έξέλιξή της,
έχω ιδιαίτερη ευαισθησία στους Ανθρώπους διότι πολύ απλά,είναι και αυτοί άνθρωποι όπως και εγώ.


Αλήθεια
2η


Εχω επιλέξει σαν μόνιμη κατοικία να ζω την ζωή μου πάνω σε έναν λόφο,σχεδόν στον γκρεμό...ο κοντινότερος μου γείτονας είναι στο ένα χιλιόμετρο περίπου
(μακρυά και αγαπημένοι που λένε)
Την πρώτη καλημέρα μου την λέω στην πανέμορφη θάλασσα που βλέπω σαν ανοίξω το παράθυρό μου (άσχετα το ότι δεν το κλείνω ποτέ)...ενώ,τα νώτα μου προστατεύονται από ένα όμορφο μικρό δασάκι πίσω απότο σπίτι μου.
Δέν θα μπορούσα όμως να μην σας συστήσω και τον πιο πιστό μου φύλακα...τον κολλητό μου!

Μister Bean


Συνδυασμός βουνού και θάλασσας λοιπόν.


Αλήθεια 3η


Οι μεγαλύτερες σε όρια υπερβολής σπατάλες που κάνω,είναι μόνο μέσα σε μία σχέση...
(δεν αναφέρομαι φυσικά στο άψυχο χρήμα)
ναι,είμαι πολύ σπάταλος σε αυτό.
Θέλω πάντα να υπάρχει γαλήνη και ευτυχία μέσα σε αυτή.
Κοινώς, κάνω βουτιά με το κεφάλι.(δεν θα πώ οτι ειναι και καλό αυτό,αλλά είναι η αλήθεια)
Φυσικά...για να εμπιστευτώ και να δημιουργήσω σχέση πρέπει να μου έχει έρθει τηγάνι στο κεφάλι...ξέρετε...απο αυτά τα καινούργια που έχουν βγεί στο εμπόριο,τα βαριά με τον διπλό πάτο.


Αλήθεια 4η


Μια φορά τον χρόνο και κάθε χρόνο από τα 23 μου χρόνια κάνω μια φιλανθρωπία σε διάφορες περιπτώσεις.(Σε ίδρυμα ορφανών,μια ανήμπορη φτωχή εγκαταλελειμμένη γιαγιούλα...και όπου τέλος πάντων εξακριβώσω ότι υπάρχει πραγματική ανάγκη βοήθειας.)
Χα..φυσικά η όποιαδήποτε προσφορά μου σε όλες τις περιπτώσεις,πάντα στα χέρια τους και όχι σε μεσάζων...ο μοναδικός μεσάζων είμαι εγώ που παρουσιάζομαι σαν απεσταλμένος του εαυτού μου ή σε άλλη περίπτωση κάποιο πολύ έμπιστό μου πρόσωπο για να διατηρώ και την ανωνυμία.


Αλήθεια
5η


Δεν έχω καμία σχέση με ποδόσφαιρο έστω ακόμη και στήν επιλογή κάποιας ομάδος για να έχω να λέω και εγώ σαν άνδρας.
Δεν παρακολουθώ δεν πάω σε γήπεδα και γενικότερα με μια λέξη "Ιδέαν δεν Έχω" για το σπόρ.
Αγαπημένο μου χόμπι όμως,η μαγειρική!


Αλήθεια 6η


Το πιο έντονο δέσιμο που έχω νιώσει μέσα σε μια σχέση,είναι αυτό με την κιθάρα μου.(δεν την ονομάζω αντικείμενο...γιατί για εμένα βγάζει ψυχή από μέσα της)
Ναι,εγώ έχω μια ιδιαίτερη σχέση μαζί της!


Αλήθεια 7η


Κάθε φορά που αφήνετε ένα σχόλιο στην ανάρτησή μου...
το χαμόγελό μου φτάνει μέχρι τα αυτιά!!!
Έτσι,απλά γίνομαι παιδί...



Προσκαλώ:
άν το επιθυμούν και αυτοί να παίξουν.

Αeriko
Πρωτόπλαστη
Business Girl
tsouxtra
ρω
lyricperson
η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα

Και όσοι άλλοι θελήσουν να παίξουν.


~.~.~

Ερατώ

Τα τριαντάφυλλα

για εσένα

για την τιμή

που μου έκανες

με την πρόσκληση.


Ευγενικά σ'ευχαριστώ!

.

21 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Ευχαριστώ για τα υπέροχα τριαντάφυλλα!!!
    ...να είσαι καλά...οι αλήθειες σου γεμάτες ζεστασιά και αγάπη για τον άνθρωπο...
    η ανάρτηση πάλι επιμελημένη και καλλιτεχνική!
    Χάρμα οφθαλμών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερατώ,
    Καλημέρα!
    Αχ,αυτά τα λόγια σου πάντα...γεμάτα απο καλοσύνη.
    Σ'ευχαριστώ!
    Γεμάτο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο να έχεις!!

    :))))

    Το χαμόγελο,ξεχειλωμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλό,ξεκούραστο και ταξιδιάρικο
    Σ/Κ.!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1) Όταν είναι ΆνθρωποΙ, τότε μόνο!

    2) άχου τι καλό... άπαπα... δαγκώνει!

    3) Μήπως να προσέχατε τις τηγανιές; Εκτός κι αν τα καρούμπαλα σας πάνε!

    4) Μπράβο σας!

    5) Μαγειρική; "Ιδέαν δεν έχω" για το σπορ. Όσο για το ποδόσφαιρο, εκεί νομίζω τα πάω καλύτερα.

    6) Αλίμονο κι αν δεν είχαμε καταλάβει την λατρεία σας για την κιθάρα!

    7) Πόσο μεγάλο είναι τώρα το χαμόγελο;

    Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    Υ.Γ. Ο πληθυντικός ήταν ευγενείας λόγω πρόσκλησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστω για την προσκληση και συγνωμη που δεν ενδιδω αλλα δεν ξερω στα σιγουρα 5 αληθειες για μενα.ακομη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. aeriko,

    Nα νιώθεις και να περνάς όμορφα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kοπέλα με το καναρινί φόρεμα,

    Τίς αλήθειες σας παρακαλώ...

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρω,
    Δεν υπάρχει λόγος συγνώμης.
    Πρόσκληση απο άγνωστον έλαβες.

    Διαβάζοντας την τελευταία σου ανάρτηση...χμμ..λιγο ξεκούραση θα σου έκανε καλό...
    είπα...

    Οπως και να'χει στο εύχομαι!

    Ομορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωωωω!!!
    εισαι κοντα στη φυση κι εσυ πρωτοπλαστε μου...
    κι αγαπας και την κιθαρα σου
    κι εισαι κι ερωτευμενος
    και λες και καλημερα στη θαλασσα...μηπως να παρω κι εγω καρεκλακι και να κατσω εδω ???

    Το επαιξα το παιγνιδακι κι εγω στην Αψινθο πριν 2 αναρτησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. faraona,

    Αμεεέ!! να έρθεις και να μην φέρεις τίποτα,εχω φροντίσει να υπάρχουν αναπάσα στιγμή οι απαραίτητες ανέσεις.

    Μόνο,να..στείλε μου μια ειδοποίηση πριν...

    Να έχω μαζέψει τον σκύλο μου.

    Του αρέσουν τα εκλεκτικά "γεύματα".
    Συνήθεια απο το αφεντικό του βλέπεις...

    :))

    Σε ευχαριστώ που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστω για την προσκληση πρωτοπλαστε μου!
    Ομορφες αληθειες...!

    Φιλια!
    Καλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. Καλησπερίζω έναν Ανθρωπο με το Α κεφαλαίο.
    2.Σε ζηλεύω
    3.Νομίζω πως γνωρίζω για ποιό πράγμα μιλάς
    4.Σε θαυμάζω
    5.Πολύ το χαίρομαι
    6.Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει και σε μένα με το χορό
    7.Καληνυχτίζω ένα παιδί που ελπίζω να του χάρισα ένα χαμόγελο απόψε

    Τελικά αυτό το παιχνίδι με τις 7 αλήθειες είναι από εκείνα που συμπάθησα αφού μαθαίνεις κάποια πράγματα για τον άλλον

    Καλό βράδυ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ,
    Σ'ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!
    Πέρασα και διάβασα και γω τις αλήθειες σου...

    Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. dyosmaraki,

    Ομολογώ,όμορφη έκπληξη για εμένα το πέρασμά σου...
    Δεν έχω λόγια για τα σχόλιά σου στις αλήθειες μου,είσαι μια ευγενική ψυχή.

    Σ'ευχαριστώ που πέρασες και έκανες το χαμόγελό μου πιο πλατύ...

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε παραδέχομαι για τις αλήθειες σου, και ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα την εκμεταλλευτώ καταλλήλως.. :)
    Χάθηκες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. lyric person,

    Kαλώς ήρθες στην γειτονιά μου,περνάω και γω κατα καιρούς απο την δική σου και ταξιδεύω καποιους καιρούς πίσω σε αναμνήσεις δικές μου εκει μέσα.
    Μου αρέσει που το αγαπάς πολύ αυτο που κάνεις!!

    Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καιρούς πίσω?? Ε δεν σε πήραν τόσο πια τα χρόνια! Αλλά βέβαια δεν ξέρω αν είναι αίσθηση μου, διακρίνω μια μόνιμη μελαγχολία στο blog σου. Ή είναι απλά μια δύσκολη περίοδος? Ελπίζω το τελευταίο, γιατί θα περάσει ;)
    Καλησπέρα και σε ΄σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Lyric Person,
    Επισκέπτομαι το blog σου απο τις πρώτες σου αναρτήσεις,κάποια τραγούδια σου που αναρτήεις είναι διαχρονικά,καταλαβαίνεις γιατί λεω ξυπνάνε παλιές μου αναμνήσεις.

    Συνήθως, ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια τον ρομαντισμό τον χαραχτηρίζει ώς μελαγχολικό...

    ΟΧΙ, δεν περνάω καμία δύσκολη περίοδος απλά ρομαντζάρω,μα...θα πρέπει να κάτσεις δίπλα μου στο ίδιο ντουβαράκι μαζί μου γιά να δείς με τα δικά μου μάτια...

    Πέρασα και διάβασα και τίς δικές σου αλήθειες,"αντράκι..."

    Καλή σου νύχτα...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δροσερη καλημερα απο το Ιονιο.

    Νασαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. faraona,

    Ηλιόλουστη Κυριακάτικη καλημέρα φυσάω πάνω απ τον Θερμαικό για σένα.

    Ξέρω...θα την βρείς εσυ...

    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. οι 7 αληθειες σου μαγευουν..!!
    Τωρα ξερω κατι παραπανω για σενα και ειναι ομορφο που σε γνωρισα!!Καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή