Translate

Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2008

Φτιάξε την ήμέρα σου μόνος/η σου...

Καλημέρα!! και...έφυγαααα!!!



Εεε ναι...άλήθεια είναι αυτό που μου λένε οι γύρω μου κάθε πρωί.


"εσένα αγόρι μου μέσα σου επικρατεί μόνιμα ένα πάρτυ"

Ναι,έτσι...ένα πάρτυ!

Να...πρίν απο λίγο για παράδειγμα μέσα σε 4 λεπτά πετάχτηκα μέχρι την Άνδαλουσία,ρούφηξα ένα καφεδάκι και γύρισα.

"Μισό να ξαναπατήσω το play"

Καθαρίζεις μυαλό λοιπόν,φτιάχνεις διάθεση ένεργοποιείς το θετικό της ψυχολογίας και...
όρμάς έξω στην καινούργια σου μέρα και την άρπάζεις απο τα μαλλιά...

Μην ξεχνάς πώς..."κάθε μέρα και άλλη μέρα" αν το δείς έτσι έξαφανίζεις την μονοτονία και τήν ρουτίνα.

Έτσι,η σημερινή σου μέρα δεν έχει καμία σχέση με την χθεσινή...κι ας βρίσκεσαι πάλι στόν ίδιο χώρο έργασίας που βρισκόσουν εχθές.

Tι με κοιτάς με άπορία εσύ πιάνοντας τα μαγουλάκια σου ;

Έλα στο "πάρτυ" μου ένα πρωί!!! μην διστάζεις ...δεν χρειάζεται να γνωρίζεις τα βήματα.

Έτσι κι άλλιώς...δεν θα πατάς στην γή...

Την καλημέρα μου και... έφυγαααααα!!!


...ααααχχχ!!! το έυχαριστήθηκα.!


Σιγά μην κάτσω να σκάσω...

13 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία το θέτεις!
    Μόνο έτσι αποφεύγει κανείς το να "μιζεριάζει" ψυχολογικά, κατάσταση που δεν βοηθά σε τίποτα!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To χάρηκα όσο δεν φαντάζεσαι..Έτσι είναι..αν δεν χαμογελάσεις πρώτος στη στιγμή σου,πως θα σ΄άγκαλιάσει η Ζωή; Xαμογελαστή ευχή για ένα όμορφο Ξημέρωμα.:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ερατώ,

    Όμως,ένα πολύ βασικό είναι ότι,
    όταν έχεις καλή ψυχολογία μέσα σου την μεταδίδεις και στους γύρω σου.

    Είναι πολύ όμορφο κάποιος στο χώρο σου να σου μεταδίδει θετική ενέργεια.

    Για φαντάσου...

    Την καλημέρα μου με πολλά..+++++!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aeriko,

    Χαίρομαι που σε αυτό το ολιγόλεπτο πέρασμά σου εισέπραξες κατι απο το χαμόγελό μου.

    Θα σε επισκευτώ σύντομα γιατί σε ένα απο τα βιντεάκια σου,το έχεις συνοδεύσει με μια εκπληκτική μουσική!

    Θα ήθελα να μου γνωστοποήσεις αυτό το κομμάτι άν και εσύ έχεις την διάθεση να το κάνεις.

    Με έχει μαγέψει...

    Όμορφη συνέχεια στη ημέρα σου να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι και όντας μόνος η μέρα καλώς φτιάχνεται, για εκείνη την ανδαλουσιανή νύχτα κρατώ κάποιες επιφυλάξεις.
    Καλό σου ξημέρωμα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ! Συμφωνώ! Συμφωνώ!
    Ομως μας έφτιαξες τις ημέρες κι έπειτα έφυγες....

    Καλό ΣΚ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xa!!!
    Ετσι μπραβο!
    Οχι που θα σκασουμε!
    Καλη μας εβδομαδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καναρινοφορεμένη ΜοΥ,

    ήταν νύχτα...γι αυτό.

    (.!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. dyosmaraki,

    Kι όμως...ΔΕΝ έφυγα...

    Όμορφη νύχτα να είναι η αποψινή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακούγεται πολύ ωραίο αυτό που λες. Το θέμα είναι κατα πόσο μπορούμε να το εφαρμόσουμε ο καθένας στην καθημερινότητα του. Μακάρι να το καταφέρουμε!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. tsouxtra,

    Σωστή η παρατήρησή σου μα,θα πρεπει να το συμπεριλάβεις και αυτό μέσα στις ανάγκες του εαυτού σου....δηλαδη τι εννοώ.

    Θα μπορουσες να μου πεις για παράδειγμα,ξερεις..να ,προβλήματα...άγχος με την δουλειά...πού ο χρόνος; κ.λ.π...
    όμως,πέρα απο κάποια ξαφνική αρρώστια...τα προλήματα τα υπόλοιπα τα δημιουργούμε μόνοι μας και τέλος πάντων ειναι μια αλυσίδα πραγμάτων που πρέπει να σου εξηγήσω γενικότερα...

    Θα σου πώ όμως για παράδειγμα κάτι απλό,αν π.χ δουλεύεις σε γραφείο,σταματησε το πρωΐ σε ενα περίπτερο και αγόρασε έναν καινούργιο στυλό...έναν απλό στυλό και φτηνό οχι κατι ιδιαίτερο,απλώς να ειναι ενας άλλος στυλός απο αυτόν που είχες μέχρι χθές στο γραφείο σου.
    Ξεκίνα λοιπόν την εργασία σου με αυτον "το κάτι καινούργιο" και με βρίσκεις εύκολα να πούμε μετά αν θες περισσότερα...

    Η άποψή μου πάντα έτσι;

    Χάρηκα που πέρασες!

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ''Παμε για άλλες πολιτίίίες....''σας το τραγουδώ!!άντε τί κοιτάτε;ακόμα κάθεστε??χορέψε τε μαζι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή