Translate

Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2008

*2008*"Χάλια.."*





Ένας κόσμος "κλειδωμένος" σε μία εικόνα...
Ποιος κρατάει ποιόν; μέσα σε αυτόν...

<< Η Αφίσα το Πωλητήριο; Η Βιτρίνα τη Φύση; Τα Κάγκελα τα Όνειρα της Νεολαίας; >>

Χμμ...

Όλα Μαζί;;;

Ποιος Ποιόν...;;

Ποιος Βλέπει Τί;;;

Εγώ ένα μόνο διακρίνω ξεκάθαρα σε αυτή την "εικόνα"...
Ένα "φάντασμα" που μας κοιτάει έντονα στα μάτια... για να μην γίνουν τα

*"Χάλια"*2009*

Συγχωρέστε με που δεν μπορώ να σας ευχηθώ για το νέο έτος με άλλον τρόπο όπως το τυποποιημένο..."Γλυκουλάκι μου,Πρωτοπλαστάκο μου,Καρδουλάκι μου...κ.λ.π."

Ξέρετε; Κάποιες "Εικόνες"είναι για γερά"Δόντια"...
Όπως,ο φαφούτης που τρώει μόνο ψύχα γιατί δεν μπορεί να μασήσει...

Υ
γεία στην καινούργια χρονιά σας εύχομαι!!
Με γερά όντια"...για καλύτερεςικόνες"...

***


Υ.Γ
Το θέμα δεν είναι ΤΙ βλέπεις,αλλά...ΠΩΣ το βλέπεις...


Τ
ην Αγάπη μου!


32 σχόλια:

  1. Πρωτοπορείς και πρωτοτυπείς ακόμη και με της απλές ευχές Πρωτόπλαστε!
    Και μετά αναρωτιέμαι γιατί σε θαυμάζω!
    Εγώ θα παραμείνω στο τυπικό
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
    NA EIMAΣΤΕ ΚΑΛΑ
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
    Υ.Γ.
    Στο ριψοκίνδυνο όραμα της φαντασίας τα ΤΙ και τα ΠΩΣ δεν χωράνε..
    Απλά ονειρεύεσαι.
    Απλα μερικές φόρες είναι καλύτερα να μη βλέπεις πως βλέπεις ανθρώπους και καταστάσεις!
    Της Ευχές μου με Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να κάνουμε τα χάλια χαλιά. να τα πατήσουμε. να ομορφύνουν τα πατώματα. το θέμα είναι να βλέπεις. με ψυχή. καλή χρονιά! καλύτερη. ομορφότερη. με ψυχή. αληθινή. και να αγαπάμε αληθινά. και περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και αυτό μόνο θα συνθέσει τον κόσμο... αγάπη, ευτυχία, υγεία, ...όλες ευχές ...

    σε αυτό που δε βλέπουμε με γυμνά μάτια, σε αυτό που βλέπουμε μόνο όταν θέλουμε...

    καλησπέρα

    και το νέο έτος ας είναι έτσι όπως το θέλουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θα σου ευχηθω καλη χρονια!
    θα σου ευχηθω προσπαθεια να γινουν ολα καλυτερα!
    υπομονη στα δυσκολα,ισσοροπια στα ευχαριστα και το χαρουμενα!

    οπως και να χει,αξιζει να προσπαθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υ.Γ Το θέμα δεν είναι ΤΙ βλέπεις,αλλά...ΠΩΣ το βλέπεις...

    Όπως επίσης δεν ειναι τι λές αλλα
    πως το λές!!
    Χαιρομαι που σε διαβάζω.
    Σου έυχομαι όλα να είναι καλύτερα
    να τα βλεπεις όλα ετσι οπώς εσυ θέλεις πάνω απο όλα υγεία
    όλα τα άλλα ερχονται μετά!!
    Καλή χρονιά απο καρδιάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βούλα,

    Πάντα με εναν καλό σου λόγο...
    Σ'ευχαριστώ!
    Ευχές για καλή χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. b|a|s|n\i/a ,

    Καλή χρονιά και για εσένα να είναι εύχομαι!

    Χμμ...λες να παψω πια να είμαι χαλί..;

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. προφήτη,

    Ενα ευτυχές νέο έτος με υγεία να έχεις εύχομαι!

    Σ΄έυχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. stella,

    Ναι,να μην μου ευχηθείς!
    Αλλωστε...δεν θέλουμε ευχές,πράξεις χρειαζόμαστε...

    Γι αυτό και εγώ θα σου δώσω μία αγκαλιά,ξέρεις...απο αυτές τις ασφιχτικές...που σε σφίγγουν μεν τόσο δυνατά αλλά δεν θέλεις να φύγεις απο μέσα της...

    Δεν ξέρω...αλλά, αυτο μού βγήκε για εσένα τώρα...ίσως επειδή το μεσημέρι σε διάβασα...

    Με ένα χάδι και ένα χαμόγελο σε καληνυχτώ!
    Γιατί εσένα,όπως και να'χει...2009 Αγάπες θα έρθουν να σε βρούν!!

    υ.γ όπως το είπες,"αξίζει να προσπαθείς"
    όμως,να μην ξεχνάς να το κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. El Corazon,

    Σε καλοσορίζω!

    Χαίρομαι και εγώ που περνάς!

    Ευχές,για ότι καλύτερο για εσένα να έχεις!!

    Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ούτε χάλι ούτε χαλί. Α-χαλί-νωτα όνειρα εύχομαι για το 2009 με πολλή μαγεία και θετική ενέργεια.
    Μοναχά έτσι θα ξεπεράσουμε τα χάλια του 2008.
    Τρυφερά φιλιά για μια καινούργια χρονιά γεμάτη αγάπη και ειρήνη για όλο τον κόσμο εύχομαι.
    ΥΓ. Νομίζω έκανα ποδαρικό????Ξέρεις έχω καλό ποδαρικό...πίστεψέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. dyosmaraki Αγαπητό,

    Σε ευχαριστώ!!
    Υγεία και αγάπη και σε εσένα Εύχομαι!

    Μια αγκαλιά για την σκέψη σου,την καλοσύνη σου και τό ποδαρικό!

    Χρυσοχέρα...

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Χρονιά με υγεία και πολλές ανάσες στιγμές.Με Χαμόγελο να αγκαλιαζεις τα όνειρα,να αγαπάς τις σιωπές σου και να εμπνέεσαι σταθερά κι απ'τα δυό.!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Protoplaste,
    YΠOKΛINOMAI....
    Είναι η δεύτερη φορά σε τούτο το μαύρο Δεκέμβρη που πέρασε, που κι' εγώ "έχασα το χαμόγελό μου"... (προηγούμενη ανάρτηση και άσχετο με το ποδαρικό μου
    Το ψιλοβρίσκω μέσα από τις χαρές των παιδιών μου και του Γλάρου μου, μέχρι την επόμενη είδηση από κεί κάτω... ή και εδώ μέσα στα πάτρια εδάφη (δεν πάμε πίσω...)

    ΄Ομορφη η ευχή σου "ΑΓΑΠΗ"...

    ΥΓΕΙΑ λοιπόν και ΓΕΡΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΚΩΤΙΑ για να αντέξουμε κι' αυτό τον παραλογισμό....

    Nα είσαι καλά και χαίρομαι που σε ανακάλυψα από Δυοσμαρένια

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τίνος λαού αλφάβητο, ποιες λέξεις να ταιριάξω να περιγράψουν τις ευχές που θέλω να σου γράψω!!!Καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Χρονιά!
    Καλό είναι να το λέμε μέχρι να το πιστέψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. AERIKO μου,

    Υγεία δύναμη και αγάπη σε ότι λατρεύεις εύχομαι!!

    Χάρηκα που πέρασες!!!:)))

    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    Κυρία μου! Σας καλοσορίζω!!

    Χαμόγελα να έχουμε να σκορπάμε και να μην τελειώνουν ποτέ!

    Υγεία Αγάπη και Ευτυχία να κουρνιάζει μόνιμα μέσα στην οικογένεια σας και να ΜΗΝ θελήσει ποτέ να φύγει!

    Ευχαριστώ και εκτιμώ το πέρασμά σας
    με την καρδιά μου!

    Την Αγάπη μου και σε όσους "εκεί κάτω..."που δεν γνωρίζω!

    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το 2008 ακούω από πολλούς ότι δεν ήταν καθόλου καλή χρονιά. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για ΄μένα. Όμως δεν ξέρω γιατί, αλλά μέσα στην απαισιοδοξία μου, υπάρχει μια στάλα αισιοδοξίας για κάθετι καινούργιο και επόμενο. Ελπίζω αυτή η χρονιά λοιπόν, να είναι για εσένα ξεχωριστή και να σου φέρει ό,τι πραγματικά επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ,

    ΕΛΛΗΝΙΚΟ αλφάβητο και λιγο παραδοσιακό μάλιστα απο Φλώρινα θέλω!!!:))

    Καλή χρονιά με υγεία εύχομαι!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ερατωωωωώ!!!!
    Αγαπημένη..:)) μου.

    Μια αγκαλιά δυνατή που πέρασες(χωρίς λόγια)

    Υ.Γ χαμόγελο δεν μου άφησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Lyric Person,

    Ναι,μην χάνουμε την αισιοδοξία μας...

    Σε ευχαριστώ για την ευχή σου και αντεύχομαι ο,τι καλύτερο και για εσένα!!

    Να είσαι πάντα καλά!

    Όμορφο αυτο με τον καθρέπτη που έγραψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το θέμα δεν είναι ΤΙ βλέπεις,αλλά...ΠΩΣ το βλέπεις...
    Αυτό ακριβώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Protoplaste μου
    και ευγενική μου ψυχή,
    σ' ευχαριστώ για το ένθερμο καλωσόρισμα και....
    λικνιζομένη στον
    απίθανο σκοπό του Σππανουδάκη (λέω να σου το κλέψω.... θα το χρειαστώ σε λίγες μέρες), σε παρακαλώ....ΕΝΙΚΟ
    :-)
    Σ' ευχαριστώ από καρδιάς,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. jacki,

    Υγεία και δύναμη σου εύχομαι στην νέα σου χρονιά!

    Με τήν δική σου "οπτική γωνία"...

    Σε ευχαριστώ που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    Μην το "κλεψεις"...το μοιράζομαι μαζί σου!

    Με μεγάλη ευχαρίστηση αν δεν το βρείς,απλά μου το λές...

    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αααα... με βγάζεις ψυχή μου, από τον κόπο να το ψάχνω.
    Το περιμένω και σ' ευχαριστώ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Eυχομαι το καλύτερο στην καρδια σου στην αγαπη σου στον ερωτα σου και σε καθε σου ονειρο!
    Με υγεια καλη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    Ναι,και δεν νομίζω να το βρεις,εγω δεν το βρήκα ποτέ να υπάρχει στο εμπόριο.
    Θα το κάνουμε με άλλο τρόπο.

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ,

    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

    Εύχομαι ο,τι καλύτερο και σε εσένα στο νέο έτος!

    Σε ευχαριστώ που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλη χρονια ευχομαι Πρωτοπλαστε!
    Οπως το ειπες ειναι... διαφορετικη η καθε ψυχη και διαφορετικα βλεπει ο καθενας το καθε τι!

    Υγεια στο σωμα μας κι αγαπη στην καρδια μας χρειαζεται μονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαρά Τσακίρη,

    Υγεία και άγάπη!

    Καλή Χρονιά!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή