Translate

Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

Σε βαθιά Επαφή... Με βαθιά Εκτίμηση!!

Βρίσκομαι ...

και πάλι ετούτη την νύχτα
να γράψω...δυο λέξεις,
μερικές κουβέντες για εσένα
για την εκτίμηση... την
επιλογή σου...την έννοιά σου
ανάμεσα σε ανθρώπους...
που την κάνεις απόψε να γίνει αφορμή μου...

" Η Αγάπη"



Music


Ερατώ
Η κυρία που κάθε φορά χρησιμοποιώ το λίνκ της (vromodoyleia) χαμογελώ...
την φαντάζομαι στο νου με φόρμα εκστρατείας...με ανασηκωμένα μανίκια
και δίνει την μάχη της με τις απόψεις της ίσως και από βιώματά της μέσα στον
εργασιακό χώρο....
Ας μην σχολιάσω πως,τώρα με τα πρόσφατα γεγονότα εθεάθη και πάνω σε
τρακτέρ...αλλά δεν είμαι και σίγουρος γιατί ήταν καμουφλαρισμένη... :-))
Άλλοτε...όμως,κάνει το διάλειμμά της και φορώντας εξάρτηση αστροναύτη
μας παίρνει μαζί της στα ταξίδια της στο άπειρο του γαλαξία και στους πλανήτες...
και κάποιες φορές,μας βάζει και κανένα όμορφο μουσικό άκουσμα για να μας χαλαρώσει.

Όπως και νά'χει όμως μέσα σε όλα της αυτά, δέχεται τα αστεία μου και τα πειράγματά μου...
γι αυτό και την εκτιμώ και αγαπώ!

Σε ένδειξη φιλίας λοιπόν είχα την τιμή να δεχτώ απο την Ερατώ,αυτο το βραβειάκι!


Όπου με γουρλωμένα μάτια και αυστηρό βλέμμα μέσα απο το διαστημικό της
κράνος με περιορίζει να το μοιραστώ μόνο με (8) blogger.

Την ευχαριστώ πολύ πολύ με μια μεγάλη σφιχτή αγκαλιά!!!
Εχει και αυτο το γυαλί που καλύπτει το πρόσωπο της και δεν μπορώ να δώσω και φιλί...
Ούφ...αμάν... :-))


Βγαζω και αφήνω το καπέλο μου

στην άκρη και σε συνέχεια
μοιράζω και εγω με τη
σειρά μου την Αγάπη μου
σε ένδειξη φιλίας που
πιστέψτε με...μακάρι να είχα
την δυνατότητα να ονομάσω
(108...) και όχι μόνο (8) blogger


Με ΟΛΗ μου την καρδιά λοιπόν,καλώ να την αποδεχτούν οι blogger:

ΑΠΟΝΕΙΜΩ

1. Στην κοπέλα με το καναρινί φόρεμα το πολυαγαπημένο και λατρεμένο ΜοΥ Βα'ι'τσάκι.!
Γιατί,είναι το πιο κοντινό μου πρόσωπο όπου και έχω μοιραστεί μαζί του άπειρες σκέψεις,
συναισθήματα και απόψεις μέσα σε μακροχρόνιες συζητήσεις...
Είναι ο άνθρωπος που εμπιστεύομαι απόλυτα εδώ μέσα!
Αγαπημένο μου Σε ευχαριστώ.!

2.Στην κυρία faraona για το πολυτάλαντο πνεύμα της σε όλα της τα θέματα...την απίστευτη δημιουργικότητά της και σε αυτό το ιδιαίτερο που έχει..."ρισκάρουμε γιατί γουστάρουμε και...
άμα λάχει ροκ άρουμε κι όλας!"
Την ανακάλυψα διαβάζοντας παλιά ενα της σχόλιο τυχαία σε κάποιον blogger που έκθετε το θέμα για την διαπαιδαγώγηση.
Με σεβασμό και εκτίμηση λοιπον.

3.Στην κυρία Dyosmaraki το Αγαπητό!
Για την μαγαλοκαρδία της,το χιούμορ αλλά και το νοικοκυροκοριτσίστικό της .
Πιό προσωπικά όμως γιατί κάποτε μου έκανε την τιμή και αφήσε να στάξει
κάτι δικό της στο blog μου και μου επέτρεψε να το φυλάξω!
Αγαπητό μου,σε ευχαριστώ!

4.Στην κυρία Pandora γιατί κάποτε,σε κάποια νύχτα...σε κάποιο ανύποπτο χρόνο...
έκανε τα μάτια μου για μια στιγμή να " αστράψουν"
Δεν της το είπα ποτέ...δεν το έμαθε ποτέ.
Σε ευχαριστώ!

5.Στην κυρία ILive2LoveMe με την ευαισθησία της και με αυτόν τον μοναδικό της
τρόπο που μας αγγίζει μέχρι συγκίνησης μερικές φορές...
Αφήστε, που μου έχει τάξει και κιθάρα για δώρο του χρόνου. :-))
Σε χαίρομαι ειλικρινά!
Σε ευχαριστώ!

6.Στην κυρία Τalisker την καλή μου,με την παιδική ευαίσθητη ψυχή μέσα της...
που βλέπει τον κόσμο με τον δικό της τρόπο και έκφραση.
Σε ευχαριστώ!

7.Στην κυρία TRANSEX-ALL-GR ιδιόμορφος χαραχτήρας και πολλές φορές παρεξηγημένη...και απο εμένα ακόμη,αλλά μ αρέσει γιατί είναι η Στέλλα και δεν αλλοιώνει τίποτα πάνω σε αυτό και σε όποιον αρέσει.
Σαφώς και είναι,μια προσωπική μου εκτίμηση αυτο.
Σε ευχαριστώ!

8.Στην κυρία ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ την Αναστασία που έτσι κι αλλιώς,είναι φίλη μου
απο τα παλιά,περίπου δυο χρόνια νομίζω...
Απλά για να μην το ξεχάσει κάποτε της το απονείμω.
Σε ευχαριστώ!


~.~.~



Χαιρετώ και τους υπόλοιπους που δεν είχα την δυνατότητα να ονομάσω αλλά...πιστέψτε με!!
Δεν έχει και τόση σημασία αυτό το "χαρτί" γιατι,πολύ πίσω απο την σκέψη ειναι...

Η Αγάπη που μένει!!

Σας ευχαριστώ!
.

27 σχόλια:

  1. μοιάζουν μαγικές οι σχέσεις που δημιουργούνται εδώ. γλυκά ιδιόμορφα μαγικές. και σε πείσμα των μη αληθινών, πολλές εξελίσσονται με αλήθεια ψυχής σε αλήθεια ζωής.
    πάντα με τέτοιες διακρίσεις εκτίμησης!
    και επαφές αληθινές.
    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωτόπλαστε σ΄ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου. Όχι για το βραβείο! Για την "αγάπη που μένει" και για εκείνη τη νύχτα που μόνο εσύ ξέρεις αλλά εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν οι άνθρωποι ενώνουν τις άγνωστες φωνές τους μοιάζει με μαγεία …..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ από καρδιάς:)Για τα λόγια και γι' αυτά που πιστεύεις για μένα. Η επιλογή εδώ μέσα γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη το ξέρω. Όμως τελικά κάποιοι,κάποτε μας αγγίζουν, για εκείνους του συγκεκριμμένους λόγους. Τους όποιους μπορεί να νιώθουμε ή να έχουμε.
    Ευχαριστώ πολύ, για τη φιλία, για την κατανόηση, για το μοίρασμα, και γι' αυτή την ίδια την αισθαντητικότητα που πολλές φορές είναι άπειρη.

    Δεν ξέχνω την κιθάρα για του χρόνου :)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναστασία,
    Μοιραία "συνάντηση" που λένε...:)

    Εγώ σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. b|a|s|n\i/a ,
    Δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό απο εσένα
    να γράψεις....
    Ευαίσθητε Βασίλη!
    Σε ευχαριστώ,πολύ πολύ!!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pandora,

    H ευχαρίστηση και η τιμή είναι δική μου...
    που έχω την χαρά να σε διαβάζω!

    Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στάλα,

    Καλώς ήρθες!
    Σε ευχαριστώ που πέρασες και είχες την ευγένεια
    να αφήσεις δυό γλυκές λέξεις σε αυτην την όμορφη στιγμή μας!

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ILive2LoveMe ,

    Ένιωσα και έγραψα...και ούτε καν το σκέφτηκα.
    Σε ευχαριστώ για ακόμη μία φορα!

    Την αγάπη μου και ένα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!
    ΧΙΛΙΑ ΧΙΛΙΑ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!!!
    Με τιμάς ιδιαιτέρως και με τα λόγια σου μα και με την διάθεση σου απέναντί μου.
    ;))))
    Αν μπορεις -ετσι απο περιέργεια -θάθελα να εβρισκες αυτο το σχόλιο μου για την διαπαιδαγώγηση που σου έκανε κλίκ.

    ****υπεροχο κομμάτι ακούω και πολύ ατμοσφαιρικό ...
    Καλη νύχτα Πρωτόπλαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχαριστω!
    χθες μου ηρθε ξαφνικο γιαυτο δεν εγραψα και πολλα!

    αν και ειμαι κατα των βραβειων ,δεν κανουμε και τεχνη δα!
    Ας ελπισουμε να μην με παρεξηγητε κυριε μου και επισης ποιος παιζει τοσο ωραια κιθαρα στειλτε τον μου για κανταδα!


    υ.γ θελω αιγυπτο τωρααααααααααα!!χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mεγαλη μου τιμη !

    Ευχαριστω πολυ και μολις επανελθω θα παρω τη σκυταλη ..

    παντως θα πω αυτο που ειπα και στην Ευαγγελια...

    μεγαλυτερη αξια εχει
    - το ποιος σου δινει το βραβειο..

    τα λεμε συντομα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα μάγουλά μου ρόδισαν τώρα...Δεν είμαι συνηθισμένη σε τόσο όμορφα λόγια....
    Σε ευχαριστώ Πρωτόπλαστέ μου....
    Αυτό που άφησα να στάξει εδώ να το φυλάξεις γιατί έτσι διατηρούνται οι φιλίες...και η αγάπη συνεχίζεται...από τον έναν στον άλλον...ένας καλός λόγος, μια τρυφερή σκέψη που συνδοεύονται από πολλή-πολλή εκτίμηση....
    Σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ για τη φιλία σου, για τα όνειρα στα οποία μας ταξιδεύεις, για την ατμόσφαιρα....
    Ενα υπέροχο βράδυ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ ,

    Πόσο..;;

    :))

    Καλό σου βράδυ!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. faraona,

    Παρακαλώ!
    Αν και είναι και δική μου η τιμή στο κάθε σου πέρασμα απο εδώ.

    Χμμμ...έχω την εντύπωση πως είναι σε κάποια ανάρτηση της blogger "asteroessa"
    όταν βρω χρόνο θα την ξεφυλλίσω να το βρώ..αν όντως ειναι σε αυτο.
    εεεμ...βοήθα και συ λίγο άνθρωπε!!!

    Σε ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. stella,

    Ενταξει,ειναι κατι σαν ένδειξη έκφρασης για το όλο θεμα.
    Αυτο και γω νομίζω έχει περισσότερη σημασία όχι ο "τιτλος βραβείο"



    υ.γ χμμ..με πειράζεις για την Αίγυπτο εεεεε;;;
    καλαααα....εγω δεν το ξανα ακυρωνω το ταξιδι αυτο για τρίτη φορά.
    Αυτη τη φορά θα ΠΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    Το πότε δεν ξέρω....:-))

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Talisker,

    Και εγώ σε ευχαριστώ για την αποδοχή!

    Ευαγγελία..;;

    Δεν θα πω τίποτα σε αυτο που λες περι αξίας...
    η αξιολόγηση δική σου.:-))

    Σε ευχαριστώ για ακόμη μία φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. dyosmaraki ,Αγαπητό!

    Ρόδισαν τα δικά σου...κοκκίνησαν τα δικά μου τώρα...

    Μμμμ...κατι όμορφο έφτιαχνες στην κουζίνα σου σήμερα και μας έφερες τις μυρωδιές!!

    Τι τι;;;:-))

    Για να το φυλάξω και αυτο...

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και το εκτιμώ!!

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρωτόπλαστε!
    Πώς ξέρεις ότι έχω μυωπία;
    Δεν το έχω αναφέρει ποτέ!
    Δεν φοράω όμως γυαλιά για λόγους στάιλινγκ:)
    Φοράω φακούς επαφής!
    Σε ευχαριστώ για όσα γράφεις για μένα...γέλασα πολύ!
    Ο αγώνας συνεχίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ!Εσύ εννοούσες το γυαλί του διαστημικού κράνους και εγώ...την πάτησα:))
    Δεν πειράζει!
    Αξίζεις πολλά βραβεία, είσαι ένας θαυμάσιος καλλιτέχνης και άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ήρθα να σου αφήσω ένα χαμόγελο, γιατί μ' άρεσε πολύ ο τρόπος που μοίρασες το βραβείο. γλυκός, ευαίσθητος, με έναν καλό λόγο για τον καθέναν :)

    φιλιά βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ερατώ,
    μου Ερατώ!

    Βρε σείς ...θα αφήσετε να ξεκοκκινήσουν τα μάγουλά μου;

    Αχ! Τί όμορφες κουβέντες ειναι αυτές..!!

    -------------------------------------------

    Τι κι αν το ήξερα οτι έχεις μυωπία Ερατώ;
    πάλι δεν θα το έλεγα πουθενά...

    Τωρα όμως, παίρνω και την εξήγηση,γιατί όταν οι αλλοι στα δακρυγώνα που τους ρίχνουν φεύγουν , εσύ μένεις...(χμμμ...φακούς επαφής λοιπόν)

    :))

    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για ακόμη μια φορα!!

    ααααααα....περιμενεεεεεεεεεεεεε!!!

    Φιλί!!! μια που μου ήρθες χωρίς διαστημικό κράνος....

    Καλό σου βράδυ!!

    Ερατώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νεράιδα της βροχής,

    Νεράιδα του αλλού και του πέρα. ΄Οτι κι αν σημαίνει αυτό.

    Καλώς ήρθες!

    Κρατώ τα φιλά απο βροχή, που αφήνει το νόημα που θες να της δώσεις...

    Γλυκιά και ευγενική!

    Καλοσύνη σου!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η αγάπη και η τρυφερότητα που νιώθεις και δίνεις ή παίρνεις από κάποιον, ενίοτε δεν μπορεί να ειπωθεί ή να αποτυπωθεί. Παρόλα αυτά, αυτός ο φάκελος με τις δυο λεξούλες μίλησαν στην καρδιά μου.

    Σε ευχαριστώ αγαπημένε ΜοΥ.!
    Από καρδιάς σε ευχαριστώ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κοπέλα με το καναρινί φόρεμα.
    Βα'ι'τσάκι ΜοΥ.!

    Καλώς ήρθες απο το "ταξίδι" σου.!

    Εγώ σε ευχαριστώ καλό μου.

    Να είσαι πάντα καλά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή