Translate

Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2009

Σε ποιόν;;..Έρωτα χρωστάω...































Music


Σ' αγαπώ όπως η μάνα το παιδί
όπως η φλόγα το δαδί
όπως ο γέρος τη ζωή που τον αφήνει,
σ' αγαπώ όπως η άβυσσος το φως
όπως τα όνειρα ο φτωχός
κι ο κουρασμένος στρατιώτης την ειρήνη.

Δεν έχω τίποτ' άλλο, είμαι μια φωνή
είμαι δυο χέρια αδειανά που σε τυλίγουν
μα σ' αγαπώ και κοίτα, ανοίγουν οι ουρανοί
οι ουρανοί που τόσο δύσκολα ανοίγουν.

Σε ζητώ όπως το χώμα τη βροχή
όπως το γέλιο η ψυχή
κι οι οδοιπόροι τα βαθύσκιωτα πλατάνια,
σε ζητώ όπως το χιόνι η φωτιά
ο πονεμένος τη γιατρειά
και η μεγάλη αμαρτία, αχ, τη μετάνοια.

Δεν έχω τίποτ' άλλο, είμαι μια φωνή
είμαι δυο χέρια αδειανά που σε τυλίγουν
μα σ' αγαπώ και κοίτα, ανοίγουν οι ουρανοί
οι ουρανοί που τόσο δύσκολα ανοίγουν...

μα σ' αγαπώ και κοίτα, ανοίγουν οι ουρανοί
οι ουρανοί που τόσο δύσκολα ανοίγουν.




*.Όταν,θα έρθεις απο τα όνειρά μου
στη ζωή μου...θα στο τραγουδήσω.!

-------------------------------------------------------------------------------------

Το μουσικό κομμάτι είναι εμπνευσμένο από την
aeriko2008 που έχει δημιουργήσει με αυτό ,
ένα εκπληκτικό βίντεο!

.

56 σχόλια:

  1. Υπέροχο τραγούδι...και όταν έρθει από τα όνειρά σου στη ζωή σου...τραγούδησέ της το μόνο με τους ήχους κιθάρας. Καλό Ξημέρωμα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι απ' τα όνειρα να έμπει στη ζωή σου
    με της αγάπης τα φιλιά, παντοτινά μαζί σου.

    Και να φανταστείς πως το έψαχνα αυτό το τραγούδι σήμερα. Πολύ ωραία η δουλειά της.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τραγούδι..θεϊκό..Νανούρισμα στα αυτιά της ανάσας που θα έρθει από τα όνειρά , στη ζωή σου...
    Έχε τις αισθήσεις σου σε εγρήγορση...να νιώσεις τη στιγμή πριν έρθει...να τη ζήσεις πριν γεννηθεί...
    Καλό βράδυ πρωτόπλαστε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω τίποτ' άλλο, είμαι μια φωνή
    είμαι δυο χέρια αδειανά που σε τυλίγουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ,

    Θα της το τραγουδήσω,δεν θα αφήσω την κιθάρα να κάνει μόνη της την δουλειά..:))

    Καλή Κυριακή.
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
    Σε ευχαριστώ γλαροπούλα!
    Ας έρθει και τα φιλιά θα τα αναλάβω εγώ...

    :-))
    Όμορφη Κυριακή να έχεις!
    Σε ευχαριστώ!

    υ.γ η aeriko2008 γνωστή ως και"Eν Κατακλείδι" δημιουργεί απίστευτα βιντεάκια και η μουσικές επιλογές της ειναι συλλεκτικές.
    Μπορεί να βρείς και άλλα μουσικά κομμάτια στο κανάλι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pendulum ,

    Πανέτοιμος ανα πάσα στιγμή,εδώ και χρόνια...

    Κυριακάτικη καλημέρα!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βούλα,

    Όπως,το γέλιο η ψυχή...

    Καλή Κυριακή στον τόπο σου!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αλλο η αγαπη αλλο ο ερωτας!
    αυτος δεν συγκρινετε
    παντως αν τον βρεις να το πεις.
    εχεις δρομο βλεπω αν ειναι ακομη στα ονειρα σου!!
    αν παλι ηρθε ,βιασου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. stella,

    Εγω θέλω ο έρωτας να μήν χαθεί ποτέ μέσα απο την αγάπη...
    να υπάρχει ακόμη και στα γεράματα!
    Αυτο το συναίσθημα δημιουργεί "μακροζωία"

    Λέω πάντα ότι νιώθω...

    Καλή Κυριακή να έχεις!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή σου Κυριακή.
    Με μια αγάπη μεγάλη σαν τις πατούσες του ελέφαντα, σαν το γουργούρισμα της γάτας, σαν το γαύγισμα του σκύλου...που λένε κι οι κόρες μου όταν θέλουν να μου πουν σ΄αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. στους ουρανούς. στις θάλασσες. εκεί που τελειώνουν οι θάλασσες και αρχίζουν οι ουρανοί. εκεί που βυθίζεσαι. και απλά δακρύζεις. και χαμογελάς.
    και να χαμογελάς. να μην χάνεις ποτέ τον έρωτα από την αγάπη στο πέρασμα του χρόνου.
    καλή κυριακή! όμορφη να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχεις ένα πολύ όμοργο ιστολόγιο. Φυσικά, δεν περιμένουμε αυτή την ημέρα για να δείξουμε τα συναισθήματά μας στον άνθρωπο που αγαπάμε. όλος ο χρόνος είναι γεμάτος απο στιγμές που ξεχειλίζουν από έρωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα σταθώ στο θεΙκό τραγούδι. ό,τι πρέπει σε μια συννεφιασμένη και μελαγχολική κυριακή..
    να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ'ευχαριστώ κι εύχομαι απο καρδιάς να συναντήσεις σύντομα το ανάγλυφο της ψυχής σου.Είναι ένα όνειρο που πολλούς απο εμάς θα μας συντροφεύει ως το τέλος του ελάχιστου χρόνου μας σ'αυτό τον κόσμο.Μα αξίζει να ζείς για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει...αυτη την τραγουδάρα θέλω ν'ανεβάσω μόλις βρώ την έμπνευση.Χαμογελαστή
    Καλή Νύχτα.!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το μουσικό κομμάτι, πολύ όμορφες και οι φωτογράφιες :) Πειράζει που τις αποθήκευσα στο δίσκο μου? :)
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Carpe diem ,

    Καλώς ήρθες!

    Αυτά τα παιδιά,μας αφήνουν άφωνους πολλές φορές.
    Να είναι πάντα καλά και να σε γεμίζουν ευτυχία!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. b|a|s|n\i/a ,

    Στους ουρανούς,που ο ήλιος βασιλεύει...
    και στα κόκκινα φεγγάρια που απλώνουν τον μανδύα τους στις θάλασσες τα καλοκαίρια...

    Κάθε φορά που βγαίνει ο ήλιος και σκοτεινιάζει το φεγγάρι...ειναι γιατί το σκεπάζει τρυφερά για να του κάνει έρωτα...
    Το ήξερες...;
    Καλό βράδυ να έχεις!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Antoine ,

    Καλώς ήρθες!

    Τον έρωτα όταν τον ζείς,εχεις γιορτή μεσα σου
    την κάθε σου στιγμή.

    Καλό σου βράδυ!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. tovene592,

    Να είσαι καλά!
    Που πέρασες και στάθηκες...

    Όμορφο βράδυ να σε βρεί!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. AERIKO,

    Εγώ σε ευχαριστώ!
    Για τους κόπους σου στις ωραίες σου δημιουργίες
    για να μοιραστείς μαζί μας τα ταξίδια σου!

    Καλή σου νύχτα!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ILive2LoveMe ,

    Καλώς το μου!! :-))

    Η Κακία πειράζει...που εσυ σαν άνθρωπος,είσαι πολύ μακρυά απο αυτή...
    Να αποθηκεύσεις ότι θές απο εδώ...και άν δεν σου φτάσουν αυτές,να σου δώσω τόσες και άλλες τόσες με την καρδιά μου!!

    Καλή σου νύχτα!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφα λόγια...
    Μακάρι να βρεθεί αυτή που αξίζει να της τα πεις.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mou to kolises ...... to tragoudaga to vradi to tragoudao kai tora ... yperoxo komati aplo lito kai aperito..... oso mporis na to pis ne tetia foni na to erminevi.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σου εύχομαι να ρθει γρήγορα απ τα όνειρά σου και να μπει στη ζωή σου... και να μείνει για πάντα. Εγώ θα αρκεστώ στα όνειρά μου..γιατί έφτασα πλέον στο σημείο που δεν ελπίζω για κάτι παραπάνω... να σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λευκή,

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Με συγχωρείς και για την καθυστέρησητης απάντησής μου στο σχόλιό σου,αλλά ήμουν εκτός.

    Να είσαι καλά!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. The Brother ,

    Μαρινέλλα Κ. Χατζής.
    Τι περισσότερο να πούμε...

    Σε ευχαριστώ που πέρασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Eagle ,

    Καλώς ήρθες!

    Η ελπίδα,δεν έχει σημείο...

    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και τίς ανταποδίδω!

    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχο τραγούδι από μια αισθαντική φωνή...
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ερατώ,
    Καλησπέρα!

    Τι έχουμε απο εκεί;
    Ταινιούλα είδα πριν που πέρασα βιαστικά.
    Δεν την έχω δει,θα ανιχνέυσω με ησυχία τα στοιχεία που άφησες.

    Καλό βράδυ να έχεις!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα εύχομαι...και να ανοίξουν οι ουρανοί...και νάρθει το φως...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. και μόνο που αγαπάς είναι σημαντικό..
    όλα τα άλλα είναι περιττά..
    συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. dyosmaraki, Αγαπητό

    Και εχω όνειρα να ήξερες ουουου ενα σωρό...και όλο και νεότερα...

    Σε ευχαριστώ!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. kat,

    Διχως την αγάπη είσαι κενός ως άνθρωπος.
    Δεν αλλάζω σε αυτο.

    Σε ευχαριστώ!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι ουρανοί μπορεί να ανοίγουν δύσκολα
    μα μια καθαρή ψυχή
    ανοίγει πανέμορφα!!

    Μοναδικό..

    Καληέρα Πρωτόπλαστε ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. El Corazon,

    Kανείς δεν χάνεται...

    Καλή σου ημέρα!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είναι περίσσευμα τα λόγια σε κάτι τέτοια τραγούδια, σε κάτι τέτοιες αναρτήσεις.

    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. υπέροχο τραγούδι και δυνατοί στίχοι. Σου εύχομαι να έρθει σύντομα και να της το τραγουδάς έχοντας την σφυχτά στην αγκαλιά σου. Να της το λές ψιθυριστά........να είναι μόνο γι΄ αυτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. pandora ,

    Εγώ όμως,σε ευχαριστώ που πέρασες!!

    Να είσαι καλά καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. pendulum ,

    Δεν ημουν εδω για την καλημέρα σου.
    Ανταποδίδω με την καλησπέρα μου!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ ,

    Καλησπέρα!

    Σε ευχαριστώ!
    Να είσαι πάντα καλά!

    Καλό Σαββατόβραδο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. και καλά να αγαπάς, όταν όμως δεν σε αγαπούν τι γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. mahler76 ,

    Δεν πειράζει...και πάλι καλή καρδιά που λένε.

    Σε ευχαριστώ!

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Από καλή καρδιά άλλο τίποτα. και έχω βαρεθεί να ακούω πως της αξίζουν αυτής της καρδιάς τα καλύτερα, άπο άτομα που δεν ήθελαν/μπορούσαν να μου τα δώσουν.
    Κοινώς σκατά και κου γαμήθηκε η ψυχολογία και αφού το έχω πεί να μην διαβάζω τέτοια πόστ γιατί με χαλάνε γιατί το κάνω κι έτσι?
    Πρώτη μέρα εξεταστικής αύριο και μπορώ να λέω πως έχω δικαιολογία για το παραλήρημα.
    Άντε καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σου "έκλεψα" τη φωτογραφία με την κιθάρα. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Είναι που με έχουν κάνει να νιώσω πως τα κίτρινα τριαντάφυλλα αντικατοπτρίζουν εμένα και πλέον τα "κλέβω" αυτά που με συγκινούν...

    Φιλί.! από ένα αλητάκι "κλεφτρόνι"...

    υ.γ. για το τραγούδι λόγια δεν υπάρχουν, μονάχα συναισθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τι γίνεται; Ξαναβρήκες τον χαμένο Παράδεισο και ξέχασες εμάς τους Κολασμένους που περιμένουμε ανάρτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. mahler76 ,

    Θα σου ευχηθώ να πάνε όλα καλά στίς εξετάσεις σου!

    Σε ευχαριστώ!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. να μου ευχηθείς γιατί γιατί όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι καλά. Πάντως το πρώτο μάθημα πήγε άψογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καναρινένια μου.!

    Εμ...δεν ξέρω τι "αλητάκι" είσαι...;

    :))

    Φιλί.!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. pandora ,

    Δεν ξεχνώ ποτέ ,αυτούς που δεν θέλω να ξεχάσω.

    Φτάνει και η ανάρτηση η καινούργια απλά,
    την φέρνει στην ράχη του εκείνο το καταραμένο φιδάκι ο όφις και σέρνετε.....

    Σε ευχαριστώ!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. mahler76 ,

    Χαίρομαι και να πάνε ακόμη καλυτερα και στα επόμενα μαθήματα εύχομαι!

    και το εννοώ.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αγαπημένο μου....

    Καλό σου βράδυ και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Eva F.

    Καλώς ήρθες!

    Καλή σου ημέρα!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑΔΑΜ ... ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΓΝΙΟ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ! PA PA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. The Brother ,

    Να είσαι καλά!
    Καλό μήνα να έχεις!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή