Translate

Κυριακή, 15 Μαρτίου 2009

Αφιέρωμα απο μία φίλη...

Το τσιγάρο...




















Κάποιες μέρες κρύβουν τόση άδικη ένταση και άσκοπο ρυθμό, που σφυρίζουν ανατριχιαστικά παράτονα.

Η αλφαβήτα κοινή, μα η γλώσσα ξένη γίνεται από οικεία χείλη.

Πάλη για το αυτονότητο πλέκει και χρωματίζει τη μέρα ενώ η μουσική, σιγανά κλαίει για χαμένες αγάπες σε ένα Πράσινο Ακρωτήριο.

'Aφησα ανοικτή την πόρτα που οδηγεί σε κοινόχρηστο κήπο και συνειδητοποιώ ότι έχω μέρες να κάνω ένα τσιγάρο δίπλα στην τριανταφυλλιά, κάτω από μια ροδακινιά στο κέντρο, όπου φυτρώνουν τσουκνίδες ακόμα.

Aνάβω τον αναπτήρα και σηκώνομαι από την πολυθρόνα του γραφείου.

Όρθια στο άνοιγμα, χαζεύω τον μικρό τοίχο που μήνα με τον μήνα γεμίζει ρωγμές.

Η τριανταφυλλιά σηκώνει κεφάλι και διεκδικεί μια θέση στον ήλιο σήμερα.

Το τσιγάρο κοντά στο πρόσωπο και τα χέρια διπλωμένα στο στήθος, μάταια αποζητούν να γραπώσουν τον χρόνο.

Μια σκιά που περνά με κάνει να σηκώσω το βλέμμα.

Ναι...το είχα ξεχάσει!

Στο απέναντι μπαλκόνι υπήρχε μια χελιδονοφωλιά.

Εκεί είναι, άθικτη, με το φτερωτό ζευγάρι να κουβαλά κλαδάκια.

Τραβάω μια τελευταία ρουφηξιά από το τσιγάρο μου...

Αχ..!

Ορισμένα πράγματα είναι τόσο γλυκό να μένουν τα ίδια...


ήμητρα.

.

~.~.~


Το κείμενο το βρήκα σήμερα το πρωΐ στα e-mail μου μαζί με την φωτογραφία.
Σταλμένο απο μία προσωπική μου φίλη η οποία δέν ανήκει στον χώρο των Bloggers.
To θεώρησα όμως τόσο όμορφο και το μοιράζομαι μαζί σας!

~.~.~

Δήμητρα...
Σε ευχαριστώ...
.

24 σχόλια:

  1. H Αλφαβήτα κοινή κι η γλώσσα της ψυχής δεν έχει χρόνο.Ούτε τόπο όταν συναντά την αλήθεια του συναισθήματος.Ποίημα έγραψε η Δήμητρα πάνω στην κόψη της στιγμής επιβεβαιώνοντας περίτρανα ότι ποίηση είναι η ίδια η ζωή και οι απλές στιγμές της.Xαμογελαστή Καλημέρα και στους δυό σας.:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο και πολύ ζωντανό! Μπράβο Δήμητρα!

    Πρωτόπλαστε, καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να πεις στην φίλη σου την δήμητρα να κάνει μπλοκ. να μοιράζεται αυτά τα όμορφα.
    γιατί ορισμένα πράγματα είναι τόσο γλυκό να μοιράζονται.
    πολύ καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμρφο να της πείς protoplaste και επίσης αφού δεν ανήκει στην οικογένεια των bloggers να την παρακινήσεις να έρθει στην παρέα μας!!!καλό σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mia magia olokliri edomesa...... mia kali lisi ine na apagagis tin fili kai na tin eksanagasis na kani blog ... tha to latrepso ine sigouro....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. AERIKO ,

    Σωστά! η ποίηση είναι η ίδια η ζωή...

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eirini ,

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. b|a|s|n\i/a ,

    Της το έχω πεί αλλά ο χρόνος περιορισμένος
    για κατι τέτοιο.
    Λέει.

    Καλή εβδομάδα!
    Καλημέρα και σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ράνια ,

    Θα κάνω την προσπάθεια μου πάντως μήπως και την πείσω.

    Σε ευχαριστώ!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. The Brother ,

    Απαγωγή...:))

    Χμμ...δεν το είχα σκεφτεί.

    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Καλημέρα και σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ μου Πρωτόπλαστε να πεις στην φίλη σου πως γράφει πολύ οικεία και καπνίζει πολύ οικεία επίσης.
    Την ευχαριστούμε για το ευαίσθητο "τσιγάρο" της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εμπνεεις ευχαριστα πολυ κοσμο καλε μου Αδαμ..με τα κειμενα σου...Ετσι και τωρα..υπεροχο Δημητρα!Ακους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. pandora ,

    Πρώτη φορά εκφράζει αυτο το οικείο...
    παρ'όλο που μου το έστειλε για να με πειράξει με αφορμή την προηγούμενη μου ανάρτηση,ήταν όμορφο.

    Ξέρεις,όπως κάποιες φορές πειράζω εγώ εσένα...

    Σε ευχαριστώ εκ μέρους της.

    Και φυσικά προσωπικά και εγω.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. #lockheart# ,

    "τι θα κανουμε με σένα μου λές;;
    τιιι;;"

    Θυμάσαι; ενα μου σχόλιο σε εσένα που δεν το κατάλαβες και με ρωτησες...

    Τι θα κάνουμε με τους έρωτές σου λοιπον.
    Γράφεις όμορφα γι αυτούς.

    Θα μεταβιβάσω την καλοσύνη σου.

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι φίλοι και οι φίλες μας..Τι θα κάναμε χωρίς αυτούς;Εμπιστεύομαι στις φίλες μου την ψυχή μου και έτσι νιώθω ήσυχη πως δεν πρόκειται να χαθώ ποτέ.Να είσαι καλά και εσύ και η γνωστή- άγνωστη φίλη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Carpe diem ,

    Λένε,οτι ο φίλος μπορεί να γίνει καλύτερος και απο αδερφός,αρκεί να πιστέψει σε αυτό.

    Δεν το έχω νιώσει ποτέ αυτό απο κάποιον.
    Ισως και να φταίω εγω που δεν άφησα να συμβεί...
    Ισως...δεν διέκρινα την εξαίρεση...
    Ισως...πολλά ισως.

    Να είσαι καλά και εσύ!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ..ορισμένα πράγματα είναι τόσο γλυκό να μένουν ίδια...έχει δίκιο η Δήμητρα εκεί στο τέλος.
    Εγώ θα πρόσθετα πως παράλληλα είναι και πικρό.
    Γλυκόπικρα , όπως είναι η ζωή....Εκεί που βρέχεις τη γλώσσα σου στο μέλι , κάτι γίνεται σε χρόνο ανύποπτο και πικραίνει η αναπνοή σου...
    Ωραίες σκέψεις, μου άρεσαν. Τους χαιρετισμούς μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. pendulum ,

    Προφανώς θα εννοεί μονο για τα όμορφα να μένουν ίδια.
    Ευχαρίστως να μεταβιβάσω τους χαιρετισμούς.

    Καλημέρα!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο στη Δήμητρα ..
    τυχερός να έχεις τετοιους φιλους..
    Ομορφο αυτο που γράφει στο τέλος ..
    οντως καποια πράγματα ειναι όμορφο να παραμένουν γλυκά..ανεγγιχτα!!
    Μπραβο κ στους δυο σας για αυτο το νιωσιμο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. El Corazon,

    Σε ευχαριστώ εγώ και εκ μέρους
    της Δήμητρας.

    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τίποτε πιο ωραίο από την αντιγραφή. Φανερώνει γενναιοδωρία και μεγαλοπρέπεια. Ειδικά, όταν αφήνεται σε κοινή θέα. Τότε η έλλειψη γίνεται συμπλήρωμα. Το έλλειμμα γίνεται αρμός. Και κάθε μονόδρομος λεωφόρος για τον μονοσάνδαλο. Μ' αρέσει που υπογράφετε την ανυστεροβουλία σας. Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. aa,

    Καλώς ήρθες!

    Η ανυστεροβουλία,υπογράφει ΑΓΑΠΗ και ανάγκη έκφρασης γι αυτήν...σε κάθε επίπεδο και βαθμό...
    Είτε είναι "λεωφόρος",είτε...σε "μονοπάτι",είτε και πάνω σε έναν "μονόδρομο" κάποιες φορές...

    Μήν ψάχνεις την λογική σειρά και εξήγηση γι αυτήν...

    Να είσαι καλά και εσύ!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εικόνες ζωντανές, αληθινές και απόλυτα ταιριαστές με το ιστολόγιο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. blogrehab ,

    Καλώς ήρθες!

    Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου
    και την καλοσύνη σου!

    Να είσαι καλά!

    Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή