Translate

Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2009

Σε Όσα Μου Χάρισαν . . .


Κατά την απουσία μου από το blog μου, σε περίοδο διακοπών,πέρασαν κάποιοι άνθρωποι του ιστιοχώρου και εξέφρασαν την συμπάθειά τους για το ιστολόγιό μου.
Ο κάθε ένας, με τον δικό του τρόπο . . .
Ένας τρόπος και ένα ξεχωριστό άγγιγμα για εμένα.
Όμως,όταν μου χαρίζουν τέτοια αγγίγματα . . . με παρασύρουν και με καθηλώνουν σε μια άλλη πλευρά της ζωής.

Τ
ης Ευαισθησίας.

Την ευαισθησία μου σε αυτή τους την χειρονομία,την είχα για λίγο καιρό στο μπαουλάκι που φυλάσω τις εκκρεμότητες.
Σήμερα,τους αλλάζω μπαουλάκι και μεταφέρω το άγγιγμά τους στο σεντουκάκι με τους πολύτιμους θησαυρούς . . .και μιας και βρίσκομαι σε διαδικασία μεταφοράς, θά ήθελα και να μεταφέρω μέσα από αυτό τον χώρο του blog μου,την εκτίμηση και τις ευχαριστίες μου προς αυτούς.


Οι bloggers lockheart (εγώ όμως θα την λέω , Τρελή Καρδιά)
και Νεφέλη(Ιστορίες Μιας Νεφέλης) μου χάρισαν αυτό . . .


Εκτιμώ και τις Ευχαριστώ για την Συμπάθειά τους.

~.~.~

H blogger evelina μου χάρισε αυτό . . .






Εκτιμώ και τηνΕυχαριστώ για την Συμπάθειά της.


~
.~.~

Επειδή ο κανόνας όμως είναι να μοιράσω και εγώ ετούτη την χειρονομία
Εκφράζω την συμπαθειά μου σε κάποιους που ΔΕΝ την ήξεραν, χαρίζοντάς τους και τα ΔΥΟ στους:


MΩΒ~~ΜΩΒ για το νέο μωβ αποτύπωμά της στο blog μου.

(ΟΧΙ ΕΓΩ) Η ΑΛΛΗ εκφράζοντας την συμπάθειά μου στην ΑΛΛΗ.

V - Σιωπηλή κραυγή σαν κραυγή μες την σιωπή της.

Λυκόφως να τα έχει φυλαχτό για τις βαθιές της θάλασσες.

Fotini έτσι . . . επειδή είναι Πειραιωτάκι

maria ευγενική ανταπόδοση στο δικό της καλως ορισες.

Alks για δύναμη στον χειμώνα της.

tiger-lilious επειδή περίμενε την επιστροφή μου Πως! και Πως!

mourmoura ως συμπάθεια στο δικό της παραμύθι.

jacki χαρίζω αυτήν μου την ευαισθησία ως κλωστή στο κέντημα της.


Σας Ευχαριστώ.


~.~.~

Κάτι Διαφορετικό.

Ένας άλλος τρόπος έκφρασης συμπάθειας στο blog μου,απο την καλή μου φίλη Aeriko
η οποία πήρε διάφορα αποσπάσματα κειμένων και κάποιες φωτογραφίες απο το blog μου
και δημιούργησε με αυτά αυτό το βιντεάκι οπου και το συνόδευσε με μια εκπληκτική μουσική.
Φυσικά,η καλή μου aeriko με τα μάτια της καρδιά της με βλέπει ως ποιητή.
Σαφώς και το δηλώνω πως , δεν έχω καμία σχέση ούτε γνώση απο ποίηση.
Όπως προς αποφυγή παρεξηγήσεων,το βιντεάκι περιέχει κατ επιλογήν της και αποσπάσματα στίχων απο αγαπημένο μου τραγούδι.
Όπως και να΄χει όμως , αυτή της η σκέψης και ο τρόπος έκφρασής της,με συγκίνησε ιδιαίτερα.


Καλή μου, σε ευχαριστώ απο καρδιάς και ανταποδίδω χαρίζοντάς σου αυτή την φωτογραφία
για την συλλογή σου.

Καλό Σ/Κύριακο Σε Όλους.

.

31 σχόλια:

  1. Η άλλη σ' ευχαριστεί πολύ και ανταποδίδει τη συμπάθεια πρωτόπλαστε... :)

    Μπορεί να έλειπες, αλλά κάτι όμορφο βρήκαμε (κι εγώ και η άλλη) στο blogοσπιτάκι σου και μείναμε να σε περιμένουμε...

    Πήρα εγώ τα δωράκια της άλλης και πάω να τα στολίσω στο σαλόνι!!! :)))

    Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ τόσο για τις κλωστές σου καλέ μου..
    Μα τα μάτια θόλωσαν από τα δάκρυα..
    Απόψε δε μπορώ να κεντήσω..
    Απόψε το βράδυ όχι..
    Ματώνει το βράδυ μαζί με την απώλεια..
    Με ένα μικρό θάνατο τόσο οδυνηρό..
    Κι ένα μεγάλο θάνατο..
    Πονάει τόσο πολύ..
    Αχ τόσο πολύ.
    Συγγνώμη..
    Μα κάποια βράδια είναι τόσο παράξενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Σπάω" τη σιωπή μου και -χωρίς κραυγή- σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

    ειδικά από εσένα, είναι "ακριβό" αυτό το βραβειάκι

    γιατί;

    δεν μπορώ να το τοποθετήσω...κάτι πλανάται...η "φωνή" που ακούω μέσα απο τα κείμενά σου, μου μοιάζει οικεία...

    γνώριμες λέξεις, στιχάκια και εκφράσεις που με αγγίζουν βαθιά και αληθινά...συνέχισε γιατί βοηθάς κι εμένα...πολύ

    να'σαι καλά και να ξέρεις είσαι πάντα ευπρόσδεκτος στις σιωπηλές κραυγές μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφα γρμμένες είναι οι λέξεις σας πίσω από όλα αυτά τα ευχαριστώ..
    Σας είχα ξαναβρεί παλιότερα αλλά δεν είχα πιστέψει οτι μπορεί να κρύβεται τόση καλοσύνη και ευαισθησία μέσα σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ενα τεραστιο ευχαριστω απο το Πειραιωτακι!!

    ηταν απροσμενη η τιμη... δεν εχω λογια
    ενα τεραστιο χαμογελο που ισως μπορεσει να μαρτυρησει πιο πολλα απο το τυπικο ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παράλληλοι δρόμοι μας οδηγούν στης καρδιάς σημείο φωτεινό.Και΄στο δρόμο μου πάνω εσάς συναντώ
    την Αγάπη πού με πάθος υπηρετώ.Πάντα με ευαισθησίες . Για να μην χαθεί,,,,,,,,,,,,,,,,, η ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τρελη καρδια;
    μμμ...
    μ'αρεσει...ταιριαζει απολυτα με την "τρελη ιδιοσυγκρασια μου"...
    Μην με ευχαριστεις..για τιποτα..αξιζεις πολλα περισσοτερα γλυκε μου...
    Σε φιλω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ για τα δυο βραβεία που μου έδωσες.
    Εύχομαι να περάσουμε ένα όμορφο χειμώνα όλοι μαζί.
    Καλό σαββατοκύριακο και εσένα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ότι μοιραζόμαστε αυτό μένει.Ποίηση είναι η ίδια η ζωή κι οι εαίσθητες ψυχές οι λέξεις της.Να είσαι πάντα καλά με υγεία πολλή αγάπη κι ότι άλλο επιθυμεί η ψυχούλα σου.
    Σ'ευχαριστώ απο καρδιάς.Χαμογελαστή Καλησπέρα.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι τόσο όμορφα γραμμένα όλα!!!

    Σ'ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου!!!:))

    Καλή δύναμη και σε σένα!!
    να είσαι καλά και να μας κρατάς συντροφιά όοοολο τον χειμώνα!!

    Καλό και όμορφο βράδυ!! Πολλά φιλιαααά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Protoplaste mou se eyxaristw poly....!


    Mporei na mh grafw se blogs alla to diko sou me exei aggiksei ypervolika 8a elega....!

    De xreiazetai na eisai poihths gia na peis ta osa niw8eis me to diko sou tropo.... !

    Kai pali se eyxaristwwwwwwww!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ετσι αγαπαω εγω,τιποτα για μενα δεν κρατω ....ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απρόσμενη η έκπληξή σας μεσιέ!

    Και πάλι μιλ μερσί... από καρδιάς!

    Τιγροφιλιά ολοδικά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. (ΟΧΙ ΕΓΩ) Η ΑΛΛΗ ,

    Να,κάπως έτσι γίνονται οι γνωριμίες.
    Προβάλοντας την "Άλλη" συμπάθησα και την "Εγω"
    Να είστε καλά για την αποδοχή.

    Καλημέρα.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. jacki ,

    Κατανοώ απόλυτα.
    Δε υπάρχει κάτι αλλο επάνω σε αυτό να πω.

    Εύχομαι οτι καλύτερο.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ♥V♥ ,

    Είναι ένας τρόπος σημείου συνάντησης και αυτος,
    ακόμη και με την σιωπή στο συναίσθημα καμιά φορά.

    Χαίρομαι που νιώθεις έτσι.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. AΓΑΠΗ ,

    Σας καλως οριζω και πάλι λοιπον.
    Ελπίζω να σας βλέπουμε συχνότερα.

    Ευχαριστώ για την όμορφη συμετοχή σας σε αυτήν μου την στιγμη.

    Καλη σας ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. fotini ,

    Ξέρεις; είναι ο τόπος μου ο Πειραιάς,οι παιδικές μου αναμνήσεις και το μεγαλύτερο κομμάτι στης ζωής μου.
    Μέχρι και πριν τρια χρόνια που τωρα πια την
    συνεχίζω στη Θεσ/νικη.

    Τι μου θυμίζεις . . .

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

    Κοινό μας η αγάπη λοιπόν,εσένα μέσα στο μωβ...εμένα βουτηγμένη στο κόκκινο...

    ΑΓΑΠΗ! τι όμορφη...ακόμη και σαν άκουσμα.

    Καλή σου ημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. #lockheart#,

    Ετσί,"τρελη καρδιά" κατοχυρώθηκε αυτο.

    Μ'αρέσει αυτή η τρέλα στις καρδιές.

    Να είσαι καλά καλή μου.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. maria,

    Σε ευχαριστώ και εγώ για την αποδοχή.
    Να είσαι καλά και καλο Χειμώνα.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. AERIKO.

    Εγω σε ευχαριστώ για την διάθεση την σκέψη και την όμορφη έκπληξη.

    Οτι μοιραζόμαστε ,αυτο μένει . . .

    Καλά να είσαι.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Alks,

    Με αγγίζει η αποδοχή σου και η έκφρασή σου.

    Σε ευχαριστώ και εγω βαθιά απ την καρδιά μου.
    Αλλωστε,εκει αγγίζομαι.

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mourmoura ,

    Σε ευχαριστώ καλή μου.
    Ποιητής όμως δεν είμαι,καταλαβαίνω φυσικά
    το νόημά σου σε αυτό.
    Χαίρομαι γι αυτη σου την διάθεση.

    Να περνάς όμορφα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λυκόφως,

    Αν...αγαπάς αληθινά.

    Η ευχαρίστηση και δική μου.
    Να είσαι καλά.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. tiger_lilious ,

    Ναι,την ειχα σε εκρεμμότητα αυτην την έκπληξη.
    Κατι σαν ανταπόδοση στις δικές σας εκπλήξεις.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ωχ!!! ενα κρυμμενο πειραιωτακι!!!
    που καλε???
    που στον πειραια??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. fotini,

    γέννημα θρέμα που λένε . . .
    Πασσαλιμάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να γράφεις το ίδιο μαγικά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. kat

    Καλή μου,σε ευχαριστώ!

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όποιος και να 'σαι - ο,τι και να 'σαι, είσαι το κάτι άλλο. Θα σε ονομάσω " Όαση της ψυχής ".
    Θα διαβάζω τις σκέψεις σου που είναι γραμμένες σ' αυτό το μαύρο φόντο και θα απαλαίνουν οι δικές μου. Η ηρεμία των γραπτών σου είναι " Ιώβεια "
    Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή