Translate

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009

Μέσα από τα μάτια του καθρέπτη σου . . .



Έλυσες τα μαλλιά σου
και φόρεσες εκείνο το φόρεμα με το προκλητικό
άνοιγμα στην πλάτη ... και το βαθύ ντεκολτέ στο στήθος σου ...
Κ
όκκινο το χρώμα του,γιατί με το κόκκινο πάνω σου ξεσήκωνες τον πόθο του.

Π
ροχώρησες λίγα βήματα...
όσα ακριβώς χρειάζονταν για να σταθείς όρθια μπροστά
στον μεγάλο καθρέπτη που βρισκόταν στη μέση του δωματίου.




























Με χάρισμα στην κίνηση του χεριού...
άναψες το φιτίλι στο κερί που ήταν τοποθετημένο επάνω δεξιά στην εταζέρα...
Μια αισθησιακή περιστροφή του κεφαλιού, έριξαν τα μαλλιά σου μονόπλευρα αφήνοντας το να γείρει ελαφρώς πίσω ...
Η θέα στα μάτια του ο γυμνός λαιμό σου,ήταν το κάλεσμα γι αυτόν να ρθει κοντά σου ... και σαν ένιωθες την στιγμή που τα χέρια του σέρνονταν πάνω στο φόρεμά σου και γύρω από την μέση σου... σήκωσες το χέρι τραβώντας το κεφάλι του μια ανάσα πριν την βάση του γυμνού λαιμού σου...
Έστριψες το πρόσωπό σου ίσα που τα χείλη σου να αγγίξουν το αυτί του και με αυστηρό ύφος
του ψιθύρισες ... (( μόνο για απόψε ... )) ενώ...το χέρι σου ασκώντας περισσότερη πίεση στο κεφάλι του,κόλλησες τα χείλη του πάνω στο λαιμό σου ...
Με αφορμή το ρίγος να διαπερνά το σώμα σου ... οι ώμοι σου μαζεύτηκαν και το φόρεμα γλίστρησε από πάνω τους βρίσκοντας εμπόδιο στην διαδρομή του...να σταθεί επάνω στα χέρια του που ήταν τυλιγμένα ασφυχτικά γύρω από την μέση σου.

Ε
κείνος ... σήκωσε το βλέμμα του και το έριξε μέσα στον καθρέπτη ...

Τ
ο βαθύ ντεκολτέ σου ανύπαρκτο πια ...
Η ημίγυμνη σάρκα σου,φιγούρα πάνω στο γυαλί ...

Ε
πλεξε τα δάχτυλα του χεριού του μέσα στα μαλλιά σου και ύστερα τα έσφιξε μέσα στην παλάμη του ...
Πίεσε στη συνέχεια το σώμα σου να γείρει ελαφρώς μπροστά ... φέρνοντας το πρόσωπό σου
πιο κοντά στο φως απ το κερί που αντανακλούσε μέσα στον καθρέπτη.

Όλα πια κλεισμένα μέσα σε αυτόν τον καθρέπτη ... με την φλόγα απ το κερί μπροστά του , να χορεύει αισθησιακά στον ρυθμό από τις ανάσες σου ...
Με ρυθμούς που όλο ένα να γίνονται εντονότεροι ... κάνοντας την φλόγα του να χορεύει ξέφρενα ... και πιο δυνατοί ακόμη ...πιο γρήγοροι ...

Όσπου ...

σσσσσστ ...σφραγίζοντας τον αναστεναγμό σου (( κάθε φορά που θα μου χαρίζεις την λατρεία σου ... θα λες μόνο το όνομά μου ... )) σου ψιθύρισε εκείνος ... και η φλόγα απ το κερί έσβησε ξεφωνίζοντας εσυ το όνομά του ...

~.~.~



Θέλω ένα τσιγάρο ...

Ένα και για τους δυό μας .

Είπες ... και εκείνος συμφώνησε.

ΕνΑ ΜαΣ ΟλΑ

(( μόνο για αποψε ... ))

Είπες ... και εκείνος ...












Κ
αι η φλόγα απ το κερί
συνέχιζε να χορεύει
και πάλι ... και ξανά ...
να σβήνει ξεφωνίζοντας
κάθε σου φορά το όνομά του ...


Μέχρι που ήρθε το ξημέρωμα
και χάθηκε εκείνη η νύχτα
χάθηκε και η φιγούρα
απ τον καθρέπτη.




Έμειναν ΟλΑ πια , κλεισμένες αναμνήσεις μέσα σε εκείνον τον καθρέπτη σου.





Ακούτε:
Peter Green & Fleetwood Mac
Worried Dream



.

27 σχόλια:

  1. Τι γράφεις;
    Θα ξαναπέρασω τη νύχτα..
    Νιώθω πως αυτή η ανάγνωση το αδικεί..
    Θα έρθω με ένα ποτήρι αλκοόλ..
    Θα ξαναέρθω.. Για εκείνη.. για εκίνον.
    Για τις στιγμές πάθους που ζήσανε..
    Θα έρθω για να τις ξαναζήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. jacki ,

    Εδώ θα είμαι.
    Να ξύσουμε παρέα καμιά πληγή...
    Μόνο να,φέρε και λίγο παραπάνω απο αυτό το αλκόολ,για να κάνουμε τον πόνο διασκέδαση...
    Όμως,υπόσχεση δεν μπορώ να δώσω αν θα γελάμε ή θα κλαίμε...

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οπωσδήποτε θα συμφωνήσω με την jacki πως η ώρα τούτη, τις αδικεί τις ιερές αυτές στιγμές που σε όμορφες λέξεις τύλιξες...
    ...μα σου το ορκίζομαι... πως με την πρώτη κιόλας νότα του ονειρεμένου μπλουζ κομματιού, που ορθά επέλεξες να επενδύσεις εκείνη τη βραδιά, μου ράγισε την καρδιά....
    Με συνέτριψε!

    Βαριά παλιά μπλουζ = ΛΑ ΤΡΕΙ Α ...

    Απλά γίνομαι τιγροάνιμαλ χαλάκι και ......

    Τις "λιωμένες" καλησπέρες μου φίλτατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tiger_lilious ,

    Καλησπέρα;;

    Αλήθεια,τι ώρα είναι;
    τι μέρα έχουμε ...;

    Πρέπει να επιστρέψω ...

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι θα γίνει ετούτο το παιδί . . έλεγε η μάνα σου και το ίδιο λεω και γω τώρα μ αυτά που γράφεις...
    Παραστατικότατα...είναι σαν να τα ζω..
    (( κάθε φορά που θα μου χαρίζεις την λατρεία σου ... θα λες μόνο το όνομά μου ... )) .....
    Αυτη η αυταρχικη προσταγη μου άρεσε πολύ...
    Ε!τελικά...είσαι τέλειος!!! ((στο γράψιμο)) τι να λέμε τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έριξε το βλέμμα στον καθρέφτη; Και ο καθρέφτης τι έπαθε; Γιατί κάτι πρέπει να έπαθε κι αυτός...:)

    Μας ξεσηκώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έφτιαξες πολύ όμορφο το χώρο σου...

    και νιώθω μου ταιριάζει...

    φιλιά βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βουλα ,

    Εσύ όμως δεν μπορείς να το πεις αυτο,
    γιατί δεν είμαι τώρα παιδί (άσχετα πως νιώθω μέσα μου)
    Ξέρεις όμως τι κατάλαβα μέχρι σήμερα;
    ότι κανείς δε γίνετε κάτι που δεν είναι.
    Δηλαδή,το έχει μέσα του,αρκεί κάποιος να του το βγάλει...

    Φυσικά στο γράψιμο,εφόσον εδω μέσα πάνω σε αυτό εκφράζεις άποψη,άλλες δυνατότητες δεν παρέχονται...

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. aa ,

    Ο καθρέπτης ήταν ο αποδέχτης
    και μπράβο στον "μάστορά" του

    Έκανε καλή δουλειά :)

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νεράιδα της βροχής ,

    Καλησπέρα,
    άρα θα μας επισκέπτεσαι συχνότερα.

    Σε ευχαριστώ πολύ.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα !! ενα περασμα εκανα και ειπα να μεινω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Erato,

    Καλώς τη μου,
    κάτσε δίπλα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολοι λίγο πολυ παιδιά γινόμαστε Πρωτόπλαστε με την κατάλληλη καθοδήγηση...
    απλά ο τρόπος του καθοδηγητή κάνει την διαφορά!
    Και φυσικά δεν ειναι μόνο το γράψιμο...
    ειναι η όλη παρουσίαση που κάνεις,απο μουσική,το σκηνικό και ατμοσφαίρα....
    είναι ομως αυτονόητα γιαυτο ανέφερα το γράψιμο που είναι κάπως ποιο διαφορετικό αυτη την φορά!
    Καλημέρα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχ αυτους τους καθρεφτες που φυλακιζουν τοσες στιγμες μεσα τους, τους φοβαμαι...
    γιατι οταν κοιτω και βλεπω σπανε...
    ισως να μην αντεχουν να παιζουν το εργο που χαθηκε μια νυχτα που ξημερωσε γρηγορα...

    πολυ ομορφο κι ερωτικο κειμενο!

    νεραιδενια σου καλησπερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βουλα ,

    Σαφώς και είναι λιγο διαφορετικό
    το γράψιμο,μου βγήκε...
    και σε πληροφορώ έκανα μεγάλη προσπάθεια
    να το μαζέψω όσο μπορούσα...

    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΑΪΑΔΑ,

    Ίσως,κάποιοι να μήν αντέχουν και να σπάνε,
    μαζεύεις τα κομμάτια του όμως και τα τοποθετείς
    στις φυλαγμένες αναμνήσεις.

    Καλησπέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ιδεώδεις ,αισθησιασμός.Το πάθος μου εγω καλά το ξέρω μα σαν κερί που τρεμοσβήνει φοβάμαι μην χαθεί.Τον άσπρο σου λαιμό οταν θα φιλώ.σημαδεμένη με το όνομα μου.χαρά ταξιδευτείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ,

    Καλή μου,συγχώραμε αλλά χάθηκα
    λιγο στο νόημα του σχόλιού σου.
    Δεν πειράζει όμως,κρατώ το μωβ
    αποτύπωμα που άφησες για μια
    ακόμη φορά στο πέρασμά σου.

    Σε καλημερίζω και σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το πάθος που με κανει να γραφω να μιλώ για σενα την Αγάπη τον Ερωτα που καποια μέρα ισως χαθεί οταν σβησει η φλογα.μα τωρα τον ασπρο σου λαιμο εγω θα φιλώ να σημαδέψω το ονομα μου.τω΄ρα που το πάθος ζη μεσα στα σωθικά μου.σε ευχαριστώ για τον χώρο που μου δίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ,

    Άλλαξες το αποτύπωμα
    σε σφραγίδα από μωβ πάθος
    για τον έρωτα και την αγάπη...

    Απεριόριστος ο χώρος σε
    τέτοια συναισθήματα.


    Καλησπέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Danai Stuyvesant,

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.
    Καλημέρα.

    υ.γ άσχετο,τι όμορφο το
    Δανάη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν το κερί είναι σύμβολο, αν το τσιγάρο είναι απομηχανής θεός, αν ο καθρέπτης είναι δρόμος , αν η ιστορία που έπλασες τόσο όμορφα , ήταν μια αναπνοή που σε μέθυσε , εύχομαι με όλη μου την καρδιά να μεθάς κάθε στιγμή , να γεύεσαι και να πονάς γλυκά ,όσο εκείνη η φυλακισμένη εικόνα που κράτησε μια αιωνιότητα και μια νύχτα.
    Την καλημέρα μου πρωτόπλαστε και ένα φιλί. Γι 'αυτό που διάβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ...τί πρωτότυπό! όλοι το ίδιο λένε...:pPPp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. pendulum ,

    Υπέροχο!!!

    Μια στιγμή,
    για μια αιωνιότητα.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Danai Stuyvesant,

    Δεν πειράζει,
    Το όνομα δεν παύει
    να είναι όμορφο,
    και ας χάθηκε η πρωτοτυπία ...

    Καλό Σ/Κύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. (( κάθε φορά που θα μου χαρίζεις την λατρεία σου ... θα λες μόνο το όνομά μου ... ))
    ευχαρίστως πρωτόπλαστε!!!

    η αλήθεια ειναι πως μέσα στον καθρέφτη
    ειδα την εικόνα μου..
    σε ενα ερωτικό ντελίριο
    σε ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή