Translate

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2009

Με Προ"Κ"αλείς . . .















Έρχεσαι μέσα
στις νύχτες μου
Σε αυτές που (( ... ))
με αγάπη και έρωτα γεμίζω ...
Στέκεσαι κάθε σου φορά στό κέντρο της
και γεμίζεις μέσα σου καπνό απ το τσιγάρο μου.










Προκλητικά
τινάζεις τη βροχή απ
τα μαλλιά σου πάνω μου




















Φοράς τα χρώματά μου
Παθιάζεσαι μέσα από την
μουσική μου ... και γίνεσαι
Σαλώμη χορεύοντας το πάθος
σου να ξελογιάσεις μέσα στα μάτια μου.




















Ύστερα ...
χάνεσαι,κλείνεσαι
μέσα στη βροχή σου
Θέλεις να φτιάξεις
με ρόλο πρωταγωνίστριας
τη δική σου, μέσα
απο την δική μου
νύχτα ...














Μέχρι ώσπου στό φως της μέρας και απ ΄την εξάντληση ο ρόλος σου χαθεί ...


Περιμένεις μέχρι, να΄ρθεί ξανά η νύχτα,για να γίνεις πάλι η Νεράιδα.














Για να καείς,
ακόμη μια φορά
σαν το τσιγάρο μου,
μέσα,σε μία μου νύχτα ...






Μ
ε προκαλείς!
Μα ...
Δεν πιστεύω σε Νεράιδες.





Ακούτε:Creedence Clearwater Reviv
I Put A Spell On You

Καλό Σ/Κύριακο.

.

49 σχόλια:

  1. Μα ναι μας προκάλεσες..
    Και βρέχει..
    Και θα ήθελα να τινάξω τη βροχή από τα μαλλιά μου..
    Κι ύστερα να χορέψω λίγο νωχελικά.. κι ύστερα πιο έντονα..
    κι ας βρέχει έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. jacki ,

    Έτσι,
    βγές απ την κουρτίνα σου ...

    Καλημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έρχεσαι κι αποζητάς χρώμα...

    έρχεσαι και μένεις χωρίς ανάσα...

    έρχεσαι κρυμμένος στις σκιές...

    και σ' ανακαλύπτω...όποτε ανακαλύπτεις...

    ...μέσα σε "παγίδες" πιασμένος για να ομολογήσεις τη φανέρωσή σου...

    όπως κι αυτή τη φορά...

    ...επειδή κατά βάθος...

    ...θέλεις να πιστέψεις στις νεράιδες...

    φιλιά...βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες..ας παραμείνουμε πιστοί στο απρόσμενα απίστευτο που είναι το αληθινότερο της ύπαρξης μας.Καλό βράδυ και όμορφοταξιδεμένο Σ/Κ εύχομαι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νεράιδα της βροχής ,

    Τσού.
    Σε ποια νεραιδοπαράμυθα είναι
    αυτά που λες γραμμένα;
    να πάω να τα διαβάσω,
    γιατι,οι νύχτες οι δικές μου
    ημερολογιακά δεν συμφωνουν με τις δικές σου.

    Τα χρώματα τα δικά μου βάφουν
    μόνιμα τον έρωτά μου και την ουσία του,
    δεν χρειάζομαι βαφές απο άλλους.

    Να έρχεσαι και να νιώθεις οικιότητα στο περιβάλλον μου,όσο και για όσο θες...
    μα σαν τινάζεις απ τα μαλλιά σου
    την βροχή φεύγοντας...άφηνε και τα χρώματά μου
    που φοράς μαζί με αυτη.

    Περιμένω την επόμενη νύχτα σου,
    η δική μου θα δημοσιευτεί το επόμενο Σ/Κ.

    Τελείωσε το τσιγάρο μου τώρα...

    Φιλί στις νεραιδονύχτες σου,
    σε αυτές που εγώ δεν "πιστεύω"...
    Καλό Σαββατόβραδο.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. AERIKO ,

    Δύσκολοι οι καιροί γενικώς...
    και για το απρόσμενο ακόμη,
    δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε
    ότι θα είναι και καλό.

    Καλό Σ/Κυριακο και σε εσένα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα χρώματα δεν υπάρχουν για να τα οικειοποιείται κανείς...

    λάμπουν ή σκοτεινιάζουν ανάλογα με το ρυθμό που τα ανάβουμε ή τα σβήνουμε με οδηγό τις διαθέσεις της ψυχής μας...

    οι νύχτες όμοιες δεν είναι για τον καθέναν. κι αν νομίζεις πως ιδιοκτήτης ενός έρωτα και μιας ουσίας είσαι, σε γέλασαν...

    βλέπεις, οι έννοιες υπάρχουν για να αποκτούν νόημα μέσα από τη δική μας υπο-σταση...

    κι ότι κι αν πιστεύεις...δικό σου είναι και έτσι θα παραμείνει...

    εξάλλου όλοι μας...ακόμη και τα πλάσματα της μέρας ή της νύχτας, έχουμε οδηγό το είναι μας. όσοι από μας...

    ...είμαστε!

    φιλιά βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νεράιδα της βροχής ,

    Μην βάζεις αυτά τα χρώματα
    σαν σε ράφι χρωματοπολείου,
    που μέσα απο ένα δειγματολόγιο
    ο καθένας επιλέγει,αγοράζει
    και γίνετε "ιδιοκτήτης"αυτού.

    Το συναίσθημα του έρωτα και μόνο δημοσιεύετε
    σαφώς στους γύρω μας
    (δεν κρύβεται από τα πρόσωπα )
    αλλά το χρώμα που τον βάφει μέσα του
    κανείς άλλος δεν το ξέρει παρά μονάχα
    αυτός που το μοιράζεται και το ζεί μαζί του.
    Οι υπόλοιποι απλώς το φαντάζονται
    και το ταιριάζουν με τα δικά τους γούστα.

    Το δικό μου πιστεύω ΚΑΙ αυτό το δημοσιεύω,
    σαν άποψη όμως και έκφραση πάνω σε αυτό,μα...
    αυτο που δεν δημοσιεύω και μένει απαραβίαστα
    δικό μου είναι το ΓΙΑΤΙ το πιστεύω.

    Απλο παράδειγμα,στο "δεν πιστεύω σε Νεράιδες"
    γιατί όμως ...

    Αυτό το ανακαλύπτει αυτός που θα έχει την τεχνική να το αποκρυπτογραφήσει.
    Ξέρεις...αυτό το "κάτι" που λένε.
    Εκεί είναι και η πραγματική μαγεία που σε αγγίζει μέσα στην ψυχή σου...

    Όπως,να...για παράδειγμα πάλι ο τίτλος του πόστ.
    Θέλει μια κάπως τεχνική να τον αποκρυπτογραφήσεις ...

    Ανάβω τσιγάρο ...
    Με οδηγεί το ειναι μου να το κάνω.

    Γιατί είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξελογιάζει η μελωδία χορεύει το πάθος σαν το καπνό ενός τσιγάρου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με εκανες να αματριχιασω με τροπο περιεργο με τροπο που γραφεις και που αφηνεσαι στα δαχτυλα σου

    ομορφα με προκαλεσες και μενα
    με αγαπη και παραμυθενια φιλια
    Sykaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρώματα και αρώματα βαθιές ανάσες μέθυς έρωτας.
    να σου σκουπίσω τα μαλλιά φιλώντας τα με τα χείλη μου.καλό βράδυ ταξιδεύτη ονειρεύωμαι πως ντύθηκα Νεραίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συγκλονιστικο.....!!!!!!!!!!!!
    καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βαριές κουβέντες για Πρωτόπλαστο αυτές γλυκέ μου!

    "Δεν πιστεύω σε Νεράιδες!"
    Όχι όχι... μην το λες...!

    Δε βλέπεις ότι υπάρχουν παντού γύρω μας...
    Καθημερινά μας προKαλούν και μας Kαλούν στο χορό τους τον μεθυστικό...!
    Μα ...Γι' αυτό και το τίναγμα της βροχής τους πάνω μας...
    Για να μας θυμίζουν πως... είναι παντού...!

    Τιγροφιλί δικό σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα..Ξέρω ότι ο έρωτας αξίζει βραβείο πάντα..Αξίζει όμως και αυτός που τον περιγράφει τόσο γλαφυρά.Αν θες πέρνα για λίγο να πάρεις το δικό σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ μου Πρωτόπλαστε,
    Πιστεύω στις Νεράϊδες της Νύχτας (έτσι με έντυνε η μητέρα μου στις Αποκριές κι έτσι άρχισα να πιστεύω σε αυτές, ταυτίστηκα θα έλεγα....) Αργότερα πίστεψα πως έπρεπε να γίνω σαν κι αυτές κι έστι πίστεψα και στα ξωτικά....Κι έπειτα τα ξωτικά χάθηκαν έτσι ξαφνικά, όμως δεν έπαψα ποτέ να πιστεύω σε αυτά...γιατί ποτέ δεν έπαψα να πιστεύω πως ακόμη και τώρα εξακολουθούν να υπάρχουν νεράϊδες....
    Αλλες καλές και άλλες πονηρές....
    Ομως υπάρχουν...πίστεψέ με....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μα γιατί σταμάτησε η βροχή;
    κάνε κάτι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Erato ,

    Κι όλα αυτά,
    πηγάζουν μέσα
    απο κάποιον έρωτα.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. sykaki ,

    Ένοχος είναι ο έρωτας
    και τα δάχτυλα είναι το εργαλείο
    που αποτυπώνει την έκφραση.
    Ο τρόπος,η γραφή...

    Ένιωσες όπως ένιωθα μέσα στη νύχτα μου.
    Περίεργα...

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ ,

    Αισθησιακό θα έλεγα το σχόλιό σου.
    Χαίρομαι όταν κάποιος μπορεί
    να εκφράσει ελεύθερα το πως νιώθει.

    Ειδικά σε έναν χώρο (εδω μέσα)
    που δεν θα εκμεταλλευτούν την υπεροχή
    τους αυτη.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. elli,

    Να είσαι καλα.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. tiger_lilious ,

    Βλέπω αμε,πως δεν βλέπω...
    Αλλα με χαλάει στο ότι
    είναι παντού...

    Καλό σου βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευριδίκη ,

    Με τιμάς με την επιλογή σου
    και σε ευχαριστώ.
    Το Σ/Κύριακο θα ανταποκριθώ
    όπως πρέπει.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. dyosmaraki αγαπητό,

    Ναι,για τις Αποκριές είναι
    μια όμορφη σκέψη και επιλογή
    για μεταμφίεση.

    Δεν αφερώ και δεν επικρίνω το δικαίωμα
    του καθενός να νιώθει όπως θέλει.
    Νεράιδα,πριγκίπισα ή και ένας Πρωτόπλαστος.

    Αλλα μου έχει τύχη και η νεράιδα του έρωτα,
    αλλα ήταν κόλλασης.

    Άσε με να μην πιστεύω...
    Σε παρακαλώ.

    Χάρηκα που πέρασες.
    Διαβάζω για τα ταξιδάκια σου.

    Σε χαίρομαι!
    Να περνάς όμορφα.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δανάη,

    Να ξεκαθαρίσω γιατι
    δέχομαι επίθεση απο
    όλες τις Νεραιδες του ιντερνετ.

    Πιστεύω λοιπόν σε μία"Νεράιδα"
    ή οποία θα έχει νιώσει έτσι μέσα απο
    εμένα.
    Αυτη θα είναι και η "Νεράιδα" μου ...

    Σε ευχαριστώ.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. kat.

    Μπόρα ήταν...
    Θα βρέξει πάλι πιο ρομαντικά.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. -μαμα, ο Μαριος μου ειπε πως δεν υπαρχουν νεράιδες
    -υπαρχουν γλυκεια μου.. ζει μια μεσα στου καθενος μας της καρδια
    -και πως χωρανε μαμα εκει μεσα?
    -ειναι ενα μυστικο που δεν γνωριζω
    -και τοτε πως ξερεις μαμα οτι υπαρχουν?
    -γιατι καθε φορα που θελω κατι πολυ, μου το χαριζουν....


    αληθινος διαλογος.
    ενιωσα την αναγκη να τον μοιραστω
    μ αφησε ομορφα χναρια η αναγνωση της αναρτησης σου
    να χεις ενα ομορφο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. fotini ,

    Καλησπέρα,
    έτσιι!!
    "ζει μια μέσα στην καρδιά του καθενός μας"

    Εγώ σε ευχαριστώ που
    επέλεξες να το μοιραστείς εδω μέσα.

    Όμορφο βράδυ να είναι και σε εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δύο οι ρόλοι δύο οι πρώταγωνιστές ,ενας ο ερωτας και η αγάπη μία ...στή τελική δέν νομίζω τήν αληθινή νεράίδα να νοιάζει και πολύ το όνομα της πού θα μπεί... Πάνω η κάτω από τη μαρκίζα πού ο καπνός σου ανεβάζει μέχρι να τελειώσεις το τσιγάρο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. elis.pandora,

    Καλησπέρα,
    Σαφώς,γιατι άν την ένοιαζε,
    δεν θα ήταν η δική μου "νεράιδα" ...

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αρα το ομολογείς...Εύχομαι να αποκαλυφτείς για να τήν ανακαλύψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. elis.pandora,

    Δεν είναι ομολογία,
    είναι πιστεύω μου.

    Τι εννοείς καλή μου να αποκαλυφθώ;
    Απο τί και σε ποιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mageftikos opos panda .... latrevw ta taksidia soy .. kai fisika yparxoun neraides........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με προκαλείς μα δεν πιστεύω σε νεραίδες...

    Νεραίδες δεν υπάρχουν με την υπερφυσική ιδιότητα που τους προσδίδουμε. Νεραίδες φτιάχνουμε εμείς.... Πολύ υπέροχο κείμενο! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μιας και δεν ειμαι νεράιδα,τολμω να πω μια καλησπέρα άσχετα αν δεν ....
    Μονο εσυ θα μπορούσες να αποδώσεις κατι τοσο μοναδικά επιπληκτικό και αισθησιακό μαζί...
    ειπα...
    αλλα δεν μπόρεσα να μη μιλήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΑΙ ΑΛΛΆ ΕΣΥ ΧΑΘΗΚΕΣ...Ε?





    ΛΕΩ ΓΩ ΤΩΡΑ...




    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. KΑλησπερα.Ομορφη εγγραφη,ψαγμενη..Και το κομματι που εχεις βαλει απο τα κλασσικα κομματια..Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. The Brother ,

    Καλημέρα,
    Όπως νιώθεις,με νεράιδες
    με νεράιδες...αρκεί να είσαι καλά.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Maria ,

    Έτσι,εμείς τις φτιάχνουμε.

    Σε ευχαριστώ,καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βούλα,

    Εγώ θα πώ καλημέρα,μια και είναι πρωΐ τώρα.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. faraona ,

    Ψέμα!!!
    Αλληλοχαθήκαμε,αλλά...
    γνωρίζουμε που θα βρεθούμε αν και όταν...

    Χαίρομαι που είσαι καλά.
    Καλημέρα,σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πανος,

    Καλημέρα,
    κοίτα να δείς που εσένα σε ξέρω...
    Όταν το σιγουρέψω θα σου πώ.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Με ξερεις?Ειμαι καινουργιος στα μπλογκ μεσω μιας γνωστης μου αλλα εαν κινεισαι σε ιατρικους κυκλους τοτε μπορει καπου να εχουμε γνωριστει..Καλη συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πάνο,

    Χμμ...υποπτεύομαι πως μάλλον "γνωρίζω"
    την γνωστή σου...
    Δεν έχει σημασία όμως,καλως ήρθες!

    Όχι,δεν κινούμαι και ειδικά σε "κύκλους" ...

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τον χορό των επτά πέπλων χορεύω για σένα
    δεν θέλω να σου πάρω το κεφάλι ως αλλη
    σαλώμη...
    την ψυχή σου θέλω να πάρω...

    καλησπέρα πρωτόπλαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν ξέρω πως...αλλά κάθε φορά, καταφέρνεις και μέσα απο τις λέξεις σου ξεπηδούν μπροστά στα μάτια μου οι εικόνες τους, λίγοι έχουν αυτό το χάρισμα.....σ' ευχαριστώ για τα όμορφα ταξίδια που με πάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Mairaki ,

    Χμμ..
    Υπάρχει και άλλη εξήγηση,
    ίσως έχεις εσύ το χάρισμα
    της προσέγγισης..

    Εγω σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. χμμμμ......Ίσως....όμως το χάρισμα της μεταδοτικότητας είναι μοναδικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή