Translate

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2009

ΑλΗτΟ (( ωωω )) ΠεΡπΑτΗμΑτΑ






Σ
ου είπα ; δέν σου είπα ...
Έλα ΜοΥ να στα πώ ...








Και ψου ψου ψου ...

και λογάκια ...

και κουβεντούλες ...

και ... σσσσστ ... ντροπίτσες ...

και ...




θέλω

θέλεις


σε θέλω

με θέλεις

Θ ε Λ ο Υ μ Ε





Και να τα σκοτεινά ραντεβουδάκια ...
και τα τρυφερά παιχνιδάκια ...
και οι αγκαλίτσες και τα φιλάκια ...
και ... αχ αχ αχ ... αυτά τα φιλάκια.!.!.!.!





Και πως να τα μαζέψεις μετά όλα αυτά ... εεε;; πωως;;









Όπου βρεθείς

Συνέχεια θέλεις

Και θέλω

ΘεΛοΥμΕ

Όπου σταθείς

Ξανά θέλεις

Και πάλι θέλω

ΘεΛοΥμΕ










Που μυαλό μετά για κάτι άλλο ... εεε;; πουου;;



Και μικρά ταξιδάκια ΘεΛοΥμΕ

σσσσσσσττ ... περίμενε ...

(( τώρα που ο επόμενος σταθμός , το χρονικό της διαδρομής του είναι πολύ))

αχ αχ αχ ... αυτές οι "ΔιΑδΡοΜεΣ"




Ουπς!!! και αΛΛα ταξιδάκια ...





Μ
α που να κρατηθείς ...

Μπορείς ;

Εμ δεν μπορείς ...







Κ
ρατιέται ο ΕρΩτΑς ;
Πως να τον δαμάσεις ...


Όλο τον θέλεις ...
Και μέσα σε χορούς τον θέλεις
αχ αχ αχ ... αυτός ο ΧοΡοΣ .!.!.!





Π
οιός νοιάζεται για το αν γνωρίζεις τα βήματα ... εεε;; ποιοός ;;
Έτσι κι αλλιώς,στην γη δεν πατάς ...









Να και οι βροχούλες

Αυτές οι Φθινοπωρινές

Και τον θέλεις

Μέσα και σε αυτές

Και τον θέλω

Και να μούσκεμα ο έρωτας






αχ αχ αχ ... αυτές οι βροχούλες.!.!.!



Κ
αι γίνονται μετά οι ημέρες μόνο νύχτες ...
Μέσα σε σκοτεινές σοφίτες.





Και παρ αμελείς το σπιτικό σου εδώ μέσα,αλλά ...

Θ
εΛεΙς ΘεΛω ΘεΛοΥμΕ

σσσσσσττ ... περίμενε ...

((
οι φίλοι μου με ψάχνουν και ανησύχησαν ))



??







Ακούτε:
Happy Together
-The Turtles

.



42 σχόλια:

  1. Eίσαι α π ί σ τ ε υ τ ο ς..!! Άν είναι
    να χάνεσαι σε τέτοιες διαδρομές Χαλάλι
    η εξ αφάνιση.Αφήνoντας λίγο αγαπημένο Σαίξπηρ
    εύχομαι ένα όμορφο βραδάκι και μια ακόμα πιο όμορφη εβδομάδα!! :))

    "Την ίδια εκείνη ώρα είδα να φτερουγίζει ανάμεσα
    στην ψυχρή σελήνη και στη γη ο Έρωτας πάνοπλος.
    Σημάδεψε κατά τη δύση μια όμορφη Εστιάδα που
    καθότανε στο θρόνο της κι έριξε τη σαίτα του πόθου με δύναμη αρκετή για να τρυπήσει εκατό χιλιάδες καρδιές.
    Όμως εγω είδα την πύρινη σαίτα του νεαρού Έρωτα να σβήνει καθώς περνούσε απ'τις αγνές,υγρές ακτίνες της Σελήνης.
    Κι η μεγαλοπρεπής ιέρεια προσπέρασε αμόλυντη,με
    στοχασμούς παρθενικούς.Βέβαια,εγω είδα που έπεσε
    το βέλος του Έρωτα: έπεσε εκεί κατά τη δύση,
    σ'ένα ανθάκι κάτασπρο,που τώρα είναι πορφυρό
    απο το λάβωμα του έρωτα,και τα κορίτσια τ'ονομάζουν "Μάταιο Έρωτα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aχχχχ.... Δαμάζεται ο έρωτας όταν θέλει;;;

    Όταν αυτός θέλει δε γίνεται να μην θέλουμε κι εμείς... Δεν δέχεται αρνήσεις ο έρωτας όταν θέλει..
    Όποτε, όπου, όπως κι αν θέλει μας θέλει να θέλουμε...

    Μα, αλήθεια γιατί ανησυχούν οι φίλοι μας όταν χανόμαστε από έρωτα; Αυτοί δε θέλουν ποτέ;
    ...΄Η μόλις πάψει να θέλει ο έρωτας ξεχνάμε πως είναι κι απορούμε με τους άλλους που θέλουν ενώ εμείς δε θέλουμε πιά...???

    Υ.Γ. Πολύ θελκτική ανάρτηση!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτα τα φιλια και τα χαδια...πως παρασερνουν εναν αντρα..εχουν τον τροπο τους οι γυναικες..μαγικο και ακαταμαχητο..Πολυ καλη η εγγραφη σου!Μαθαινουν και οι μικροτεροι!Καλησπερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AERIKO ,

    Είμαι!!
    χμμ...σε άσπρο ανθάκι έπεσε εεε;;
    χμμ...

    Να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (ΟΧΙ ΕΓΩ) Η ΑΛΛΗ ,

    Καλησπέρα,
    Έτσιι είναι ο έρωτας,
    αδάμαστος...και κάποιος
    το ονόμασε και "κλέφτη"

    Αλήθεια,όταν θέλεις εσύ,τι κάνεις με την άλλη;
    ή το αντίστροφο.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάνο,

    Καλησπέρα και καλως ήρθες!

    Όταν υπάρχει Θέλω,δεν σκέφτεσαι αν παρασύρεσαι,
    αλητοπερπατάς μόνο...

    Να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερατώ,
    μου Ερατώ.

    Πόσο χαίρομαι που πέρασες!!

    Αλήθεια,μην κοιτάς εμένα που έχω
    καιρό να έρθω απο την δική σου γειτονιά.

    Έτσι είναι ο έρωτας...

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστωωωώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικό..καταπληκτικός...
    δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο...
    Επιτέλους και κάποιος με παιχνιδιαρικια διάθεση μεσα στην τοση μελαγχολία που έπεσε.
    Να είσαι καλά Πρωτόπλαστε....να μας λες τέτοια..
    Καλή σου βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι όχι.. Να χάνεσαι από το εδώ σπιτικό σου αν...
    Κρατιέται ο έρωτας;
    Πόσο θα ήθελα κι εγώ να χαθώ.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O έρωτας είναι παιχνίδι με όλα μέσα σε΄ολα..Χωρίς αυτόν τίποτα από όσα περιέγραψες με τέτοια δίαθεση δεν θα ήταν όμορφο..
    ΑΝ μπορούσα να χρωματίσω όσα έγραψες με χρώματα θα έβαζα γαλάζιο ,κόκκινο και τα χρώματα της ανατολής..Αισιοδοξία..
    Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βούλα ,

    Καλημέρα.
    Καλή εβδομάδα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. jacki,

    Καλημέρα,να χαθείς
    εντελώς ή ειδικώς;

    Έχω μια σκέψη πάνω σε αυτό
    αλλά δεν μπορώ να στην πω εδω
    μην την κλέψουν..:-))

    Θα βρώ όμως τρόπο να έρθει
    η σκέψη μου σε εσένα...

    "εγώ πότε θα πληρωθώ;"

    το είχα συνηθίσει αυτό απο εσένα
    τώρα νομίζω θα διαβάζω κατι καινούργιο

    "εγώ πότε θα χαθώ;"

    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το λοιπόν κατοχύρωσε τη σκέψη σου.. και σε παρακαλώ να φτάσει σε μένα..
    Ε ναι.. μην τάξεις τ' Άγιου κερί και του παιδιού κουλούρι και της jacki σκέψεις ;)

    Βασικά θα το εμπλουτίσω..
    Άκου.. Εγώ πότε θα πληρωθώ να χαθώ και να χάνομαι;
    Έλεος.. Θέλω τα λεφτά μου.. και κάποιον που θα με αφήσει χαμένη.. που δε θα με επαναφέρει στην πραγματικότητα..
    Έχεις κάτι στα υπόψιν;
    Δε θέλουμε GPS ρεεεεε.
    :))))

    Να πληρωθώ και θα χαθώ :)) για όσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευριδίκη ,

    Καλημέρα,
    ΑΝ μπορούσα να χρωματίσω το σχόλιό σου,
    θα χρησιμοποιούσα χρώματα,ασημί,λευκό
    και σε κάποιο σημείο λίγο γκρί.
    Δεν μπορώ να σου το δικαιολογήσω αυτό,
    απλά αυτή η χρωματοσύνθεση μου βγαίνει...

    Καλή εβδομάδα.
    Σε ευχαριστώ.

    υ.γ σου χρωστάω σε κάτι και δεν το έχω ξεχάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. jacki,

    Μην το έχεις έννοια,θα φτάσει
    σε εσένα σίγουρα,λίγο υπομονή μόνο..

    Ναι,έχω κάτι στα υπόψιν σε αυτό:
    "κάποιον που θα με αφήσει χαμένη.. που δε θα με επαναφέρει στην πραγματικότητα.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο!!!!

    Τι "μαγικές" στιγμές είναι αυτές!!?

    τι όμορφα συναισθήματα!!!!:))

    και να θέλεις,να θέλεις,να θέλεις....ναα θέλεις!!


    Καλό και όμορφο βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ναι ασε με να χαθώ στην δινη του ερωτα σου χόρεψε μαζί μου.... ναι ασε με να χαθώ με΄σα στα ονειρα μου....... ναι ασε με να χαθώ μέσα στην ηδονή που μου χαρίζει το κορμί σου ναι εσυ. ευχαριστώ ειναι ο τόποςπου θα αποθέσω τα ονειρα μου, οταν δεν ασχολουμε με την ποιηση.ο πεζος λόγος σου μας παρασύρη καλό σου βράδυ ταξιδευτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό είναι έρωτας!
    Τέλος
    Να θελεις να θέλει και να μην σας νοιάζει πια τίποτα άλλο!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και οί φίλοι ακόμα θα ψάχνουν ...Ας ψάχνουν...έτσι όπως τα περιγράφεις αυτά τα έντονα πάθη καλά να κρατούν,γιατί έρχεται και χειμώνας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. οχι πρωτοπλαστε ο ερωτας δεν δαμαζεται...
    παντου και πάντα
    τωρα σε θελω δικο μου δεν με νοιαζει...
    ειναι τοσο πολυ μεγαλη αναγκη να ειναι εκει για ενα φιλι ή και παραπάνω...
    δεν δαμάζεται μωρο μου ο Ερωτας...
    με αγαπη και παραμυθενια φιλια
    Sykaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κάθε έρωτας με τα δικά του βήματα...

    ...κάθε "θέλω" με τη δική του εποχή...

    φιλιά βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχχχχ....αυτος ο ερωτας..κι οι ανεξερευτητες διαδρομες του.
    Θελει...ζητα...Θελει παλι...
    Αδαμαστος και ασυγκρατητος οπως παντα ο Ερωτας.
    Τα χαλιναρια της καρδιας παραδομενα σε εκεινον...

    Καλημερα σου γλυκε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δαμάζεται ο έρωτας όταν είναι επαγγελματίας ο θηριοδαμαστής

    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Alks ,

    Καληπέρα.
    Και να θέλεις,να θέλει,
    να θέλουνε και οι δύο όμως...

    Όμορφο βράδυ να έχεις.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

    Καλησπέρα.

    Να αποθέτεις τα όνειρά σου
    και τις σκέψεις σου.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Tonia ,

    Καλησπέρα.

    Αυτός είναι έρωτας.
    Να τον νιώθεις και
    να τον μοιράζεσαι με αυτόν
    που στον προκαλεί.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. elis.pandora,

    Τουλάχιστον οι φίλοι να μην ανησυχούν.
    Χμμ...και δύσκολος ο χειμώνας θα έλεγα
    που ερχεται...

    Να είσαι καλά καλό σου βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. sykaki ,

    Καλησπέρα,

    ναι καλή μου,σε αυτό
    πιστεύω και εγω,άν υπαρξει
    έρωτας και απο τους δυο
    δεν δαμαζεται.

    Φιλί και απο εμένα.
    Σε ευχαριστώ.

    υ.γ. περιέγραψέ μου ένα
    παραμυθένιο φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Νεράιδα της βροχής ,
    αστραποβρόντα θα σε λεω εγω.

    Καλησπέρα.

    Όπως τον ζεί ο καθένας.'
    Αρκεί να τον ζεί.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. lockheart
    Τρελή καρδιά,

    Καλησπέρα,

    Τι ωραία να μην σταματά να θέλει..
    εεε;;

    Γλυκιά καληνύχτα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάνο,
    ή όπως αλλιώς...

    Κοίτα,θηριοδαμαστής
    ναι,υπάρχει.
    Ερωτοδαμαστής όμως δεν νομίζω.
    Εκμεταλλευτής του έρωτα,εε ναί
    υπάρχει και σε επάγγελμα μάλιστα
    έχω ακούσει ...

    Αλλά είμαι "αμόρφοτος"σε αυτά τα επαγγέλματα
    για να συνεχίσουμε την κουβέντα μας.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με το άκουσμα του γ-έ-λιου κάνει εμφανή την παρουσία του το "έψιλον με τόνο".

    Με το πέσιμο της β-ρ-οχής μουσκεύει το "ρο".

    Με τα μικρά και τα μεγάλα -ω-χ αναστενάζει το "ωμέγα".

    Με την -τ-ρέλα αφηνιάζει το "ταυ" και χάνει κάθε λογική.

    Με το τρόμαγμα στο άκουσμα σ' αγ-α-πώ επιβεβαιώνεται το "άλφα".

    Με το πρόσταγμα του σσσ-ς-τ χαμογελά πονηρά το "σίγμα τελικό".

    Κι όλα αυτά μαζί μας φτιάχνουν τη λέξη
    -έ-ρ-ω-τ-α-ς-
    που τόσο σου πάει.

    Φιλί.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τι όμορφες εικόνες;; Μα ακόμα πιο όμορφες οι εικόνες που βγαίνουν από τα λόγια σου!! ωραιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. '' θελω-θελεις-θελουμε'' τι εχουμε ομως;
    πολλες φορες, τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καναρινάκι ,

    Και ψου ψου ψου ...
    και λογάκια ...
    και κουβεντούλες ...
    τιτίβιζε το πουλί...

    Πως να στεγνώσει ο έρωτας;
    αφού έτσι μου πάει ...

    Φιλί.!

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. EiRiNi ,

    Σε ευχαριστώ.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. taksidiarikopouli ,

    Όμως,όπως δεν σταματάς
    να ταξιδεύεις.
    Δεν σταματάς και να θέλεις.

    Καλως ήρθες.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχο μαύρο κι εδώ. Είσαι καλλιτέχνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τα ειπες όλα Πρωτόπλαστε! Πού να κρατηθεί ο έρωτας;! Κρατιέται; Με τίποτα!
    Απλά υπέροχο αυτό που διάβασα!
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. eirini ,

    Καλημέρα.
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια...
    Χάρηκα που μπόρεσες και πέρασες.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή