Translate

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2009

Πώς Μπορώ Να Σταματήσω Να Σε ΑγΑπΩ ;






Προσπαθώ τόσο σκληρά για να σε ξεχάσω.
και να αφήσω τη ζωή που είχαμε πίσω.
Υπάρχουν φορές που αισθάνομαι ότι η ημέρα
έχει έρθει,που σε έχω βγάλει από το μυαλό μου.
Αλλά φοβάμαι υπάρχει πάντα κάτι,
που με κρατάει πίσω και με κάνει να βλέπω.
Είσαι κάτι περισσότερο από μια μνήμη στο παρελθόν.
Είσαι ακόμα ένα μέρος μου.
Λοιπόν... πώς μπορώ να σταματήσω να σε αγαπώ;
Ξέχασες τα πράγματα που συνηθίζαμε να κάνουμε;
Ξέχασες όλα τα όνειρα που μοιραστήκαμε;
και πώς ήταν η ζωή μου ξέροντας ότι νοιάζεσαι;
Γιατί καταλήγω εκεί που αρχίζω κάθε φορά που προσπαθώ;
Απλά πες μου, πώς μπορώ να ξεχάσω;
Έτσι, ώστε να μπορώ να πω αντίο ...
Είμαι κουρασμένος από όλες τις μοναχικές βραδιές,
και από τις πολλές φορές που έχω κλάψει.
Βαρέθηκα να αναρωτιέμαι τι θα μπορούσα να έχω κάνει
για να σε κρατήσω στο πλευρό μου.
Καθώς περνάω από το μαξιλάρι σου
αρχίζω να θυμάμαι ότι δεν είσαι εδώ.
Αν και ξέρω ότι ποτέ δεν μπορεί ξανά να είσαι,
ο πόνος σε μένα συνεχίζεται ...
Λοιπόν... πώς μπορώ να σταματήσω να σε αγαπώ;
Ξέχασες τα πράγματα που συνηθίζαμε να κάνουμε;
Ξέχασες όλα τα όνειρα που μοιραστήκαμε;
και πώς ήταν η ζωή μου ξέροντας ότι νοιάζεσαι;
Γιατί καταλήγω εκεί που αρχίζω κάθε φορά που προσπαθώ;
Απλά πες μου, πώς μπορώ να ξεχάσω;
Έτσι,ώστε να μπορώ να πω αντίο ...
Λοιπόν... πώς μπορώ να σταματήσω να σε αγαπώ;
Σε παρακαλώ πες μου γιατί το βρίσκω τόσο δύσκολο να ξεχάσω;
Πόσο δύσκολο να πω Αντίο...





Ακούτε : How Do I Stop Loving You
- Engelbert Humperdinck

Το κείμενο είναι οι στίχοι του τραγουδιού.

Καλό Σ / Κύριακο.

32 σχόλια:

  1. Άσμα υπέροχο...!
    Καταθέσεις ψυχής... ικανές να σε γονατίζουν...

    Τιγροφιλί... καληνύχτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AΓΆΠΑ ΤΗΝ ΚΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ...ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απιθανο κομματι ...οπως ειπε και ο τιγρης σε γονατιζουν τετοιες καταθεσεις..συνεχισε φιλε και ελπιζω να βρεις αυτο που θα λωισει την καρδια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύσκολο "πράγμα" ο έρωτας..δεν υπολογίζει ποτέ όσα μας λείπουν...ποτέ..
    με λίγες αναμνήσεις αγκαλιά.......


    "..Η μνήμη,
    κύριο όνομα των θλίψεων,
    ενικού αριθμού,
    μόνον ενικού αριθμού
    και άκλιτη.
    Η μνήμη, η μνήμη,η μνήμη ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kai omos yparxoun anthropoi pou den katalavan oute to post sou oute to komati .... se efxaristw gia to post pou ekanes kai lipame gia aftous pou den to katalavan pote ....
    einai komati xaragmenos mesa mou nase kala:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tiger_lilious,

    Να σε γονατίσουν εε;;
    Εμένα θα με έπιανε
    αμηχανία αν γονάτιζε...

    Καταλαβαίνω την έννοια
    που δίνεις όμως.
    Αλλα σε πειράζω.

    Καλή Κυριακή.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. faraona ,

    Μια μακρυνή αγάπη
    σαν να λέμε...
    εε;

    Καλως ήρθες πάλι!
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Alks ,

    Δεν υπολογίζει ο έρωτας,
    γι αυτό και δεν προειδοποιεί ...
    Ούτε σαν φεύγει και γίνετε ανάμνηση.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Brother,

    Ένα τραγούδι είναι.
    Με έρωτα τρυφερότητα
    και ρομαντισμό.

    Ο καθένας ας το τοποθετήσει
    ανάλογα με το πως το αισθάνεται.

    Για κάποιους στο παρόν,
    για κάποιους στο παρελθόν ...

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. poso diskolo to antio...

    alla poso diskolo kai to sagapaw...

    ola dyskola!

    Kalws se vrika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οτι δεν μπορεις να θυμηθεις δεν σου ανηκε ,ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συγγνωμη χιλια!

    ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ πως δε γραφεις πια;

    παντως απλα δε σταματας να αγαπας ποτε οταν αγαπας οσο μπορεις...

    μονο του ερχεται..
    και μονο του παει...

    ετσι ακριβως οπως δεν μπορεις να ξαναγαπησεις κατι που επαψες να αγαπας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ομορφο.λογια ψυχης.που τα εχουμε τα κρυβουμε και τα κουβαλαμε πολλοι μεσα μας.πολυ ομορφη η σελιδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Merlin ,

    Καλως ήρθες.

    Αυτό έχει γίνει πια κατάντια.
    Να το νιώθεις και να φοβάσαι
    να πεις το σ αγαπώ.

    Καλημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. spy_force ,

    Σωστότατη,
    μόνο που αυτο το "ανήκε"
    είναι σχετικό.
    Ανήκουμε μόνο στον εαυτό μας.

    Καλημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Talisker ,

    Αχ μην μου το κάνεις αυτό.
    Τι συγνώμη καλή μου;
    Αφου νιώθω την αγάπη και καλοσύνη
    σου όπως και να'χει...
    Πηγαινοερχεται κι αυτή
    απο εδώ όποτε μπορεί.

    Καλημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Anastasia ,

    Καλως ήρθες.
    Να είσαι καλά.
    Καλή Κυριακή να έχεις.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να χεις ένα όμορφο υπολοιπο κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. fotini,

    Πειραιωτάκιιιιιιι!!!
    Ααααχ τι αγκαλιά Πειραιώτικη
    Κυριακάτικη ήταν αυτή!!!

    Να είσαι καλά καλή μου!
    Να περνάς όμορφα!
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χχαχααχαχαα!!! με την αλμύρα του λιμανιου φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. fotini ,

    Πειραιωτάκι,λιμανιού εεε;;
    Το νού σου με τις απεργείες εκεί.
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. xxmmmm ειμαι λιγο πιο περα απο τις απεργείες

    πειραια όμως!
    κσι σήμερα φίλε μου ειναι μια υπεροχη ηλιολουστη
    κυριακη
    και σε λιγο θα τρεξω να ανασανω την ομορφη ευωδια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιατί να εχουν όλα ένα αντίο...; Απλά...γιατί...; Το κομμάτι που έμαθα απο σένα πραγματικα με ταξίδεψε... Φιλιά πολλά καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. fotini ,

    Ξέρω που θα πας!!!!!
    Για μεσημεριανό καφεδάκι
    σε καμιά πλατεία εεε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Estella ,

    Όλα έχουν αρχή και τέλος
    σε αυτήν την ζωή.
    Οι εξηγήσεις είναι πολλές,θα βρείς
    (θα ακούσεις,διαβάσεις)
    διάφορες στη διαδρομή της ζωής σου
    Εσύ όμως θέλω να κρατήσεις το αισιόδοξο
    πως ,γεννιέται μετά κατι καινούργιο,
    ίσως και δυνατότερο.
    Ποτέ μην χάσεις το δικαίωμα σου για κάτι νέο,
    για μια καινούργια αρχή.
    ;)
    Καλό σου απόγευμα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε παρακαλώ πες μου γιατί το βρίσκω τόσο δύσκολο να ξεχάσω;
    Πόσο δύσκολο να πω Αντίο...
    υπέροχο τραγούδι..
    όπως πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. υπέροχο τραγούδι...δύσκολα ξεχνάς αν έχεις αγαπήσει.Ίσως περισσότερο γιατί σου μένει μια εξωραϊσμένη εικόνα,με κοινά όνειρα,χαμόγελα,χάδια που τελείωσαν απότομα.Εικόνες πιο όμορφες απ' ότι ήταν στην πραγματικότητα. Αλλιώς δεν θα έπαυαν να υπάρχουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βούλα ,

    Δεν σου λέω τίποτα,
    θα σε αφήσω να βασανίζεσαι.

    :))

    Καλό μεσημέρι.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ifigenia ,

    Μεγάλη η διαφορά της φαντασίας
    με της πραγματικότητας.
    Ας μένουν τουλάχιστον τα όμορφα
    και ας μην τα ξεχάσουμε ποτέ.

    Καλό μεσημέρι.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χαχαχαχα..εισαι απαιχτος....
    βασανισε με λοιπον
    μα μη μου λες ευχαριστώ που δεν μπορώ να σε ξεχάσω...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. σπάνια παίρνουμε αυτό που θέλουμε αλλά πάντα παίρνουμε αυτό που χρειαζόμαστε...η θλίψη είναι εκείνη που ξετυλίγει το μεγαλείο της ψυχής μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή