Translate

Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2010

Η τελευταία σου Παράσταση ...










































Οσμή βαριάς ατμόσφαιρας από την πολυήμερη κλεισούρα αφήνει την αίσθηση του χώρου εγκαταλελειμμένης αποθήκης.
Μερικές φλούδες μανταρινιών παρατημένες πάνω στο ξύλινο τραπέζι είναι οι μόνες που θυμίζουν εσένα στην τελευταία σου φορά σε αυτό το δωμάτιο.
Φεύγω!! είπες... το μανταρίνι για τον δρόμο.
Μισό φιλί ... μισό το βλέμμα σου ... μισό και το νόημα που έμεινε ...
Μια μικρή Βασιλόπιτα κέικ της πρωτοχρονιάς με ένα κομμάτι ξέχωρο από αυτή,το δικό σου κομμάτι φυλαγμένο, με τα στίγματα μούχλας πια επάνω του να επιβεβαιώνουν ότι δεν αγγίχτηκε ποτέ ... συμπληρώνουν την ακαταστασία στο ξύλινο τραπέζι.
Σκόνη ζάχαρης άχνης σκορπισμένη στο πάτωμα,σκεπάζουν τις πεσμένες σου ντροπές που έμειναν πίσω στην χρονιά που έφυγε και μια μικρή αράχνη από επάνω στην ξύλινη οροφή έχει στήσει καρτέρι κρεμασμένη στο κενό πάνω στον ιστό της, περιμένοντας και σήμερα το γεύμα της ημέρας.
Άλλωστε,είναι η μόνη σε ζωή όλο αυτό το διάστημα σε τούτο το χώρο και έχει γίνει πια το βασίλειό της.

Το άνοιγμα της ξύλινης πόρτας, σπρώχνει το άδειο μπουκάλι από κρασί που ήταν ριγμένο πίσω της και μέσα από τη σκόνη που τονίζει το φως της ημέρας που γλιστρά μέσα σκιαγράφητε η φιγούρα.
Το άρωμα επιβεβαιώνει πως είσαι εσύ.
Ήρθα!! φώναξες ... και ο γδούπος απο την βαλίτσα σου στο ξύλινο πάτωμα
αναγγέλλει την πολυεπαναλαμβανόμενή σου θεατρική παράσταση για ακόμη μια φορά.
Τα γνωστά θεατρικά σου σκετσάκια που σκηνοθετούσες και έστεινες πάνω στην αγάπη μου.
Έτσι ... για να κάνεις τα γούστα σου.
Μόνο,που το μοναδικό χειροκρότημα πάνω σε αυτά ήταν το δικό σου.

Ήρθα!! συνέχισες να φωνάζεις ...

Μα τώρα, έχω φύγει πια εγώ.

Δεδομένο Και Οριστικό.

Χωρίς φιλί ... χωρίς βλέμμα ... με απόλυτο ξεκάθαρο νόημα.


Υ.Γ ξεκουράσου ...



" Η αγάπη μου πάνω σε λόγους
και σε χρόνους,δεν με έκανε
ποτέ να νιώσω μαλάκας.
Γιατί είναι πάντα αληθινή."








Ακούτε : Piano chill out
- Sonar- Theremin


.

28 σχόλια:

  1. πάντα φεύγουμε. και πάντα εδώ είμαστε. με εμάς. για εμάς. για την αλήθεια. των συναισθημάτων (μας).
    έτσι απλά. έτσι αληθινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και έτσι ήρθε η σιωπή ...
    και έπεσαν οι σκέψεις μου όπως οι κόκκοι της άμμου από τα κλειστά χέρια μου...
    και ήρθαν τα λόγια σου ...
    κύματα και συντρίψανε την καρδιά μου ...
    και έγινε η ζωή μου ένα απαίσιο τραγούδι
    Μη ρωτήσεις...δεν ξέρω τι θα έχω για καρδιά πια.
    Κι ας ήσουν ένας άνθρωπος σαν όλους τους άλλους ..
    Ήσουν ο άνθρωπος των ονείρων μου και αυτό σε έκανε τέλειο.
    Ο μόνος άνθρωπος που ήξερε ν αγαπάει...
    Νόμισα .
    Αγάπησα λοιπόν της τυχόν ατέλειες σου ...
    τα χέρια σου ...τα όνειρα σου ..
    την ίδια την αγάπη .
    Μα είχα ονειρευτεί ...
    Μην κοιτάς, ταξιδιώτη.
    Μηνύματα στον χρόνο ήταν τα λόγια μου.
    Κι οπως η θάλασσα μαγεύει, σκοτώνει,
    και η καταιγίδα χτίζει, καταβροχθίζει...
    ετσι και γώ χόρεψα με το δαίμονα της φωτιάς...
    και με τα πάθη μου ...
    ****************************
    Είσαι μοναδικός και Αν...
    θα λείψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπημένε μου φίλε!
    Να είσαι πάντα χαρούμενος και γελαστός..
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. b|a|s|n\i/a ,

    Χρειαζόμαστε και διακοπές
    όμως αγαπητέ μου φίλε,
    γιατί αυτο το πήγαινε έλα
    μας κουράζει.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βούλα ,

    Ωραίο το κειμενάκι σου!
    Δεν θα λείψω,γιατί δεν υπάρχει αν ..

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χάρη Ελευθεριάδη,

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Katerina ,

    Σε ευχαριστώ καλή μου.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AERIKO ,

    ///// :)

    Να περνάς καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο υπέροχο γραπτό...?!

    Πόσο μεγάλη και η χαρακιά ενός βιώματος τέτοιου...?

    Σε καληνυχτίζω με τιγροφιλί απαλό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντα θα υπάρχει ανάμεσα ενα ΑΝ....
    όπως ο τίτλος απο το μπλοκ σου...
    Αρκεί που σου άρεσε το κειμενο μου....

    Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. tiger_lilious ,

    Υπάρχουν και αυτά
    και όλα θελουν τον χρόνο τους
    και όλα περνάνε.

    Σε ευχαριστώ.


    υ.γ τιγροφιλί και απαλό;
    χμμ..πόσο απαλό μπορεί να είναι
    απο μία τίγρης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βούλα

    Αυτο το ΑΝ το γενικευμένο
    το αφίμβολο, κ.λ.π ,
    ναι πάντα υπάρχει.

    Σε αυτό που διάβασες εδω και αναφέρθηκες
    σου εξηγώ πως δεν υπάρχει ΑΝ.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χωρις Αν λοιπόν....υπέροχο κείμενο!!!!
    μουσικη.....ε σ αυτό δεν θα πω τα τετριμμένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μανταρίνι μύρισε όλος ο τόπος.
    Και αγάπη που την άφησες έξω από το ψυγείο και μούχλιασε..

    Με κατηγορώ καμιά φορά. Θυμώνω με μένα..
    Γιατί ξεχνάω να βάζω στον πάγο αυτά που αγαπώ και μου μουχλιάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μοναδικά αληθινό!
    μπράβο!

    αχ!.. χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που περιγράφουν τις στιγμές τους τόσο συναισθηματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. jacki ,

    Άλλο το φρέσκο
    και άλλο το κατεψυγμένο.

    Εγώ προτιμώ το φρέσκο..

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό Σ/Κύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kat.

    Αν αγαπάς αληθινά,
    αληθινά περιγράφεις..

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό Σ/Κύριακο.

    υ.γ Αλήθεια,καλά είσαι εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζοζεφίνα ,

    Καλως ορισες.
    Να είσαι καλά.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα το γούστο του ήθελε να κανει ...
    Χρόνια ολόκληρα...

    Και δω μεσα βρηκα τον εαυτο μου...και συνεχιζω να "ψάχνω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρια Νικολαου ,

    Έχει να κάνει με το όριο
    της ανοχής του καθενός αυτο.

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. <> Το συγκεκριμένο με αγγίζει πολύ... Αλλά όλο μαζί φίλε μου, είναι πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΟ! Σε ευχαριστώ που με έκανες να ταξιδέψω και πάλι! Φιλιά & να'σαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Artianna ,

    Να είσαι και να περνάς
    καλά και εσύ.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή