Translate

Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010

Σε κυκλικές κινήσεις ...





Απόψε, θα έρθω
να σε βρώ ...









Μες' το
όνειρό σου
θα χωθώ ...
























Για να σε πάρω
σε χορό ...



Με γύρω γύρω
στο ρυθμό ...




Στην αίθουσα
του ονείρου σου ...





















Μαζί σου
να χαθώ ...
























Απόψε το
αποφάσισα ...












Και θα έρθω
να σε βρώ ...

































Για να σε πάρω
αγάπη μου ...






































Σε ερωτικό
χορό ...
























Απόψε
αποφάσισα ...

Υ π Ο σ χ Ε σ Η
να αφήσω με χορό ...










Πως ... Όπως και νά'χει
(( Σ ' Αγαπώ ...))




Καλό Σ / Κύριακο

.

28 σχόλια:

  1. Όπως και νά'χει....


    (μόνο που δεν ξέρουμε τι ακούμε!):)

    Καλό Σ / Κύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ.....................

    Για τον υπέροχο χορό, για την επίσκεψη, για την υπόσχεση, για το "τρύγημα", για τις ευχές σου για καλό Σ/Κ.
    Μας περιμένουν πάρα πολλά, και απείρως ωραιότερα Σ/Κ.
    Αλλά μπορούμε και να το επισπεύσουμε.

    Τι λες; Ομιλώ σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απόψε λοιπόν...
    θα βάλω τα καλά μου
    και θα σε περιμένω...
    Μην αργήσεις..


    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νομιζω οτι μια μορφη τοσο ερωτικη και ρομαντικη μπορει να σκλαβωσει μια καρδια, ετσι ερωτικα πανω στο κορμι να τυλιχτω και αυτον τον τοσο ερωτικο χορο να χαρω.ομορφες λεξεις ,φιγουρες την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο πιο υπέροχος τρόπος για να πεις στον άλλον μια τέτοια κουβέντα!!!

    Καλό σ/κ να εχεις με πολυ πολυ χορό!!!

    "Μυστικά" φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΠΟΨΕ!!!!

    ΜΕ ΕΣΕΝΑ
    ΜΟΝΟ
    ΕΓΩ
    ΘΑ
    ΑΝΑΠΕΜΨΩ
    ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
    ΥΜΝΟ

    ΚΑΙ ΕΝΑΝ
    ΑΚΟΜΑ
    ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ
    ΟΤΑΝ Θ' ΑΚΟΥΣΩ ΤΗ
    ΦΩΝΗ
    ΣΟΥ

    ΚΑΙ Ο
    ΤΡΙΤΟΣ...
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ
    Ω! Ο
    ΩΡΑΙΟΤΕΡΟΤΕΡΟΣ

    Υ.Γ. Και θυμήσου, όταν από κοντά θ' ακούσω τη θεϊκή φωνή σου, να σου πω κάτι για τη χρονολογία του "αποψινού" σχολίου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υ.Γ. 2. Όταν θ' ακούσω τη συμπαντική φωνή Σου από κοντά, θυμήσου να σου πω και κάτι για την ημερομηνία που έβαλες στο ονειρώδες "κλιμακοστάσιό" σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υ.Γ. 3.
    Όταν θ' ακούσω από κοντά την... πώς αλλιώς να την πω;... φωνή σου, θυμήσου ακόμα, ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, να σου πω και κάτι για την ημερομηνία ενός σχολίου, το οποίο είναι το τελευταίο πριν αρχίσουν τα δικά μου, και το οποίο έχει γραφτεί κάπου αλλού, κάποτε άλλοτε, τότε που ήμουν ακόμη αβάφτιστο παιδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βούλα ,

    Και ούτε θα το μάθετε
    σε αυτη την ανάρτηση

    :)

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αϊάσανθος Ίων,

    Θα σου απαντήσω σε
    όλα σου τα σχόλια εδώ.

    Σε υγ 1.2.3 κ.λ.π

    Συγχώρεσε με αλλά δεν βγάζω
    νόημα σε όλα αυτα που μου γράφεις.

    Σε ενα μόνο σίγουρος είμαι,
    ότι με έχεις μπερδέψει με κάποιον άλλον.

    Οπως και νά΄χει όμως...
    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Katerina ,

    Σίγουρα κάποιος θα υπάρξει
    να ρθεί στο ονειρό σου
    να σε πάρει σε ενα ξεχωριστό χορό.

    Όμως , δεν θα είμαι εγω αυτός
    γιατι,απλά,δεν θα είσαι εσυ εκεί.

    Όλο αυτο δες το με χιούμορ απο πλευράς μου

    :))

    Απο την άλλη, με κολακεύει
    η συμπαθειά σου γενικότερα.
    Σε ευχαριστώ και να έχεις
    μια όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ ,

    Να είσαι καλά.
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μυστικό Μονοπάτι ,

    Λίγο..να τοσο δα λίγο
    φαντασία χρειάζεται ο έρωτας
    για να μένει πάντα γλυκός
    και ανανεωμένος.

    Καλή σου νύχτα και καλή Κυριακή να έχεις.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Πρωτόπλαστε,

    Κατ' αρχάς σου ζητώ συγγνώμη. Απλά, μπερδεύτηκα.

    Δεύτερο και κυριότερο, σε ευχαριστώ για την ανυπόκριτη ευγένειά σου.
    Κέρδισες ένα φίλο με το σπαθί σου.

    Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αϊάσανθος Ίων ,

    Μην ζητάς συγνώμη αγαπητέ μου.
    Δεν μπερδεύτηκες,σε μπέρδεψαν..
    Κάποιος που χρησιμοποίησε
    μέρος της δικής μου προσωπικότητας
    ως δική του.

    Εγω σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις
    σου και αυτο που οπως εσυ διατυπωσες
    "κέρδισα.." έτσι θα παραμείνει.

    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τοκ τοκ

    Η πόρτα ανοίγει αλλά δεν υπάρχει κανείς μπροστά μου… περπατάω προς το βάθος της επιβλητικής σάλας. Παίζει μουσική ένας συνδυασμός από κιθάρα, πιάνο και βιολί, μια μελωδία που σε κάνει να θέλεις να χορέψεις με τα χέρια ανοιχτά κάνοντας κύκλους γύρω από τον εαυτό σου.

    Ένα ζευγάρι χορεύει… τα μάτια μου βουρκώνουν από το θέαμα…

    Επιλέγω να καθίσω απέναντι από το πιάνο σε μια θέση με λιγοστό φωτισμό για να μη με δουν και χαλάσω με τη παρουσία μου τον υπέροχο χορό τους.

    Το χορό της ΑΓΑΠΗΣ

    Ξύπνησα μες τον ύπνο μου… τι γλυκό όνειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. WIND ,

    σσσσστ...
    κλείσε τα μάτια πάλι,
    το ζευγάρι χορεύει ακόμη
    στο όνειρο..

    Καλως ήρθες.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οπως και να'χει... (γι'αυτο πονω τοσο πολυ, γιατι οπως και να'χει ακομα τον Αγαπω)
    Να εισαι καλα για αυτον το χορο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pink ,

    Και θα συνεχίσεις
    ακόμη για πολύ να τον αγαπάς,
    ίσως και για πάντα.
    Όπως και αυτος ο πόνος κάποτε
    να μείνει σαν μια γλυκιά ανάμνηση.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλως ήρθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ποΛυ ΟμΟρΦο ..
    Καλη ΑνοιΞη ευΧομαι Σε ΟλοΥς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λύκαινα,

    Καλως ήρθες.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ ,

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστούμε για το λινκ που μας έχεις στο μπλογκ σου και που μόλις τυχαία είδαμε.
    Ανταποδίδουμε αμέσως, χαρήκαμε και καλή μας συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αστρο - Συμμορίτες ,

    Να είστε καλά και εσείς.
    Καλή δύναμη.

    Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ή κάποιος που εμφάνισε τη δική του προσωπικότητα
    ως δική σου;

    (Ήθελα να σου το γράψω από μέρες αυτό, αλλά... καταλαβαίνεις.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αϊάσανθος Ίων ,

    Όπως και να,χει
    εγω ειμαι ΕΓΩ όμως
    και οχι ενας άλλος.

    (Δεν πειράζει,το έκανε καποιος αλλος..)

    Καλημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έτσι σε θέλω κι εγώ, λεβέντη μου,
    να είσαι ΕΣΥ.

    Την ίδια αρχή ασπαζόμαστε.
    Για δες, όμως, που αναγκάζομαι ν' αναζητώ τη μία και μοναδική Ψυχή μου (εσέ, εσέ, εσέ - ΟΧΙ ΕΣΕ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΙ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ) σε χίλιους τόπους και καρδιές!
    Και για δες, ακόμα, που γι' αυτόν το λόγο έφτασα ΕΓΩ να υιοθετήσω και δεύτερη ταυτότητα!

    Αφήνω το εντός παρενθέσεως ασχολίαστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή