Translate

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016

. . αδέσποτες σκέψεις


22 σχόλια:

  1. και να φανταστείς ότι πάντα προτιμούσα τους χειμώνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Καλοκαίρι κολλάς (ενθουσιάζεσαι)
      Τον Χειμώνα γοητεύεσαι (ερωτεύεσαι)
      Την Άνοιξη χάνεσαι /ψάχνεσαι (έχεις την αίσθηση ότι ξαναγεννιέσαι)

      Οι περισσότερες σχέσεις χαλάνε αρχές της Άνοιξης και Φθινωπόρου

      Διαγραφή
    2. ενδιαφέρουσα παρατήρηση! δεν το είχα σκεφτεί!
      η αλλαγή εποχής φταίει λοιπόν?

      Διαγραφή
    3. Χμμ . . στην προκειμένη,μάλλον εσύ
      Φαίνεται δεν είσαι παντός καιρού :P

      Διαγραφή
    4. Ποτέ δεν ήμουν παντός καιρού. Δυστυχώς/ευτυχώς δεν ξέρω! :P

      Διαγραφή
    5. Εσύ είσαι "εύθραυστον"

      Ωραία φωτό παρεμπιπτόντως

      Διαγραφή
    6. Ως προς την επιλογή της το εννοούσα

      Διαγραφή
    7. Δεξί κλίκ πάνω στην φωτο που είδη έχεις,
      αναζήτηση στο google γ αυτην την εικόνα και θα σε βγαλει σε παρόμοιες
      εαν σε ενδιαφέρουν οι εύθραυστες.

      Διαγραφή
    8. I know!
      εφόσον με διαβάζεις καιρό πρέπει να έχεις δει τις αλλαγές κάθε τόσο.
      Είναι μέχρι να βαρεθώ ( ή να αλλάξει το μουντ) και να ψάξω κάτι άλλο.
      ευχαριστώ πάντως.

      Διαγραφή
    9. Ναι,θυμάμαι.
      Παλαιότερα είχες για προφιλ εκείνο το θλιμμένο κοριτσάκι
      Δεν θυμάμαι τώρα απο ποια ταινία

      Διαγραφή
    10. λολιτα! <3 την αγαπώ.
      γενικά ειμαι τόσα χρόνια εδώ (οντως ειναι χρονια.... τώρα το συνειδητοποιώ) που έχω αλλάξει άπειρες φωτογραφίες, χρώματα, τρόπο γραφής.
      έχω σβήσει τόσα και τόσα blogs αλλά πάντα επιστρέφω.

      Διαγραφή
  2. Ναι αυτή!!!
    Καταλαβαίνω . . κάπως έτσι έχω λειτουργήσει και εγω κατα καιρους
    Κάποτε είχα μια κοινότητα στο F.b που ειχε φτασει περίπου 12.000 μέλη
    που απο αυτα τα 2.00 ήταν ενεργά.
    Καταλαβαίνεις τι γινόταν . .
    Ωσπου δεν άντεξα και την έκλεισα.
    Τώρα ομολογω πως είμαι πιο cool και εαν δεν έπεφτα σε εσένα ισως και εδω
    να το είχα ακομη παρατημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα εσύ το είχες πάει σε άλλο επίπεδο! χαχαχα
      Φαντάζομαι τι γινόταν! Χαμός!!

      Χαίρομαι αλήθεια που το λες αυτό! :)
      Εγώ ποτέ βέβαια δεν είχα φτάσει σε τέτοια νούμερα ( ουτε καν χαχαχα)
      αλλά νομίζω πάντα για μένα έγραφα και γράφω.
      Πόσο μάλλον τώρα που το έχω κάνει ημερολόγιο/ψυχοθεραπεία το blog. :P

      Διαγραφή
    2. Μόνο του πήγε,εγω δεν το πήγα πουθενά.
      Ίσως να ήταν ο τρόπος που εκφράζομαι στο κάθε τι,ίσως οι φωτο που τις φτιάχνω μόνος,
      ίσως . .δεν ξέρω για πολλά ίσως (μου έχουν πεί)

      Δεν χρειάζεσαι καμία ψυχοθεραπεία,μια χαρά άτομο είσαι.
      Δες το λίγο πιο fun (και ας γράφεις για εσένα)

      Διαγραφή
    3. Τώρα που αναφέρθηκες στις φώτο, σε ενδιαφέρει η φωτογραφία γενικά?
      ή σε ενδιαφέρει περισσότερο αυτου του τύπου η επεξεργασία?

      χαχα ευχαριστώ αλλά η ψυχοθεραπεία δεν έχει σχέση με το αν εισαι μια χαρά σαν άτομο
      αλλά με το αν εισαι μια χαρά μέσα σου.
      Που, μεταξύ μας, κανείς δεν είναι.
      Το λεω με την εννοια ότι θα με βοηθούσε αν είχα κάποιον ειδικό να μιλήσω ( το έχω γράψει κιόλας και θα το ξαναέγραφα αυτές τις μέρες) αλλά είναι ακριβότερο και πιο δύσκολο , so..
      μένουμε στο blog.

      Το οποίο έχει και τα καλά του εννοείται.
      Με ξαλαφρώνει, είναι σαν να τα βγάζω από μέσα μου και να τα αφήνω εδώ.

      Διαγραφή
    4. so . .
      μένουμε στο blog που αν συνεχίσουμε να συζητάμε δημόσια
      . . θα δείς τρελά νούμερα σε λίγες ημέρες.

      Ως τα περι φωτο δεν έχω ιδέα ότι καταφέρνω(τεχνικά) γίνετε ψάχνοντας.
      Που . .τρελαίνομαι γενικότερα να ψάχνω σε ότι με ενδιαφέρει

      Διαγραφή
    5. ωραία, όμορφο ειναι ό,τι κ αν κάνεις!

      χαχα οκ έχεις δίκιο.
      Χάρηκα λοιπόν για την συζήτηση.

      Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
    6. Όποτε και για ο'τι θες.
      Απλά,τοκ τοκ . .χτύπα μου την πόρτα.
      Θα σου ανοίξω να είσαι σίγουρη!

      Αμοιβαία η χαρά.
      Σ'ευχαριστώ για την συντροφιά!

      Διαγραφή
    7. Σ'ευχαριστώ κ ανταποδίδω!
      Καλή μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
    8. Ομολογώ πως,μέχρι στιγμής έχω.
      Να'σαικαλά!

      Διαγραφή